Gå til innhold

Menn hadde dødd av kvinnelig orgasme ?

Fremhevede innlegg

Gjest Underdanie
Skrevet

Jeg har hørt noe om at hvis gutter og menn hadde fått en kvinnelig orgasme, hadde dem dødd? Menn ville rett og slett ikke være sterke nok til å takle ei kvinnelig orgasme.

Er dette bare vås, eller er det noe i denne påstanden?

Får selv heftige langvarige orgasmer å føler jeg er minst på nivå som kvinner. Er selv ung å ikke så erfaren. Har bare lest litt om denne påstanden. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare vås.

Anonymkode: 6a06c...07f

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, Underdanie skrev:

Jeg har hørt noe om at hvis gutter og menn hadde fått en kvinnelig orgasme, hadde dem dødd? Menn ville rett og slett ikke være sterke nok til å takle ei kvinnelig orgasme.

Får selv heftige langvarige orgasmer å føler jeg er minst på nivå som kvinner. Er selv ung å ikke så erfaren. Har bare lest litt om denne påstanden. 

Hva vet du om du er på nivå med kvinner om du ikke har vært kvinne selv? For en meningsløs påstand. 

Anonymkode: 27264...85b

• Liker 4
Gjest Underdanie
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva vet du om du er på nivå med kvinner om du ikke har vært kvinne selv? For en meningsløs påstand. 

Jeg vet sef ikke det, ingen som noen gang vil kunne vite det heller. Jeg sammenligner bare skjelvinger, rykninger å lyder. Det er på nivå med kvinner.  Oppdaget hva som skjer når jeg får analstimuli, da ble orgasmen mye sterkere.  Den føles innvendig, litt sånn tenker jeg damer opplever det.

Den påstanden om at menn kan dø av kvinnelig orgasme, tror jeg ikke selv. Har bare hørt påstanden.

AnonymBruker
Skrevet

Dette tror jeg er den dummeste tråden jeg har lest på KG til nå,og jeg har lest mye dumt her...

Anonymkode: 11720...184

• Liker 2
Skrevet

Du stiller de rette spørsmålene her i livet, kompis 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Underdanie skrev:

Jeg vet sef ikke det, ingen som noen gang vil kunne vite det heller. Jeg sammenligner bare skjelvinger, rykninger å lyder. Det er på nivå med kvinner.  Oppdaget hva som skjer når jeg får analstimuli, da ble orgasmen mye sterkere.  Den føles innvendig, litt sånn tenker jeg damer opplever det.

Den påstanden om at menn kan dø av kvinnelig orgasme, tror jeg ikke selv. Har bare hørt påstanden.

Dette hjalp ikke med å underbygge påstanden din. Det ble bare verre. 

Gjest Underdanie
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette tror jeg er den dummeste tråden jeg har lest på KG til nå,og jeg har lest mye dumt her...

Anonymkode: 11720...184

Hva er problemet egentlig? Spør bare om en påstand jeg har hørt, tror like lite på dette selv. Mulig det er det dummeste i KG sin historie, men da er det ikke mye dumt som er satt as.

Gjest Underdanie
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette hjalp ikke med å underbygge påstanden din. Det ble bare verre. 

Mulig det! Er det virkelig ingen som tenker hvordan det oppleves for han og henne her inne og som lurer litt på hvordan det oppleves og prøver å sammenligne?

Skrevet
1 time siden, Underdanie skrev:

Prøv å få deg en P-Orgasme da vel....Så finner du det ut...Sies at det er det nærmeste en mann kan komme en kvinnelig orgasme...:):)

AnonymBruker
Skrevet

Dummeste jeg har hørt.....

Anonymkode: 24218...8ab

Gjest Axl Rose
Skrevet

En herlig måte å dø på i hvert fall!

Skrevet

Jeg brakk et ribbein under fotballtrening en gang.. Dritvondt men jeg fullførte økta.. Så nei, jeg tror ikke en kvinnelig orgasme hadde tatt livet av meg. ;)

Nå er det også en rimelig håpløs sammenlikning. Opplevelse av smerte og ubehag varierer voldsomt fra person til person, det er også veldig situasjonsavhengig. Når jeg er veldig fokusert og adrenalinnivået er høyt, registrerer jeg knapt smerte, mens jeg kan merke en mygg som stikker når jeg slapper av på verandaen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...