Gå til innhold

Hva er greit å gjøre når man er i forhold?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå tenkte jeg på det å sende meldinger med andre jenter? Innholdet osv... hvor går det over streken? 

Samboeren min begynte på skolen for to års siden, og han har fått flere nye venner. Også venninner. Jeg vet at han samkjører til skolen med noen av disse jentene. 

Skriver meldinger og ringes av og til, men mest meldinger. Magefølelsen min er litt usikker... 

Jeg gjorde noe jeg ikke skal gjøre. Vet at dette ikke er "lov", men gikk inn på telefonen hans igår kveld. Gikk inn på messenger og så på noen av meldingene som er skrevet. Mye skoleprat, men etter å ha lest den ene bloggen. Så ble jeg litt satt ut. Og lurer på hva som er greit? 

Det var mye skoleprat, men også litt annet. 

Dette er skole to ganger i uka. Skrevet noe sånn lenge til vi ses, kommer du til å savne meg. Med mye smiles bak og haha.. 

hun skrev at hun hadde sendt bilde til en annen av den kjekkeste gutten i klassen. Den koblet jeg sammen med at det var han, altsa min kjæreste. 

Hun la inn en smiles som dansa i skjørt og kokosnøtter til bh. Det hadde du kledd skrev han. Haha du synes det, skrev hun. Han skriver da alt kler den smukke... mye smiles 

jeg har lyst til å prate med han om dette, men da må jeg innrømme at jeg har sett meldingene.......

Anonymkode: 67680...7aa

Videoannonse
Annonse
Gjest Dragoste
Skrevet

Jeg har ikke synes det er greit, paa grensen til florting.(min mening i hvert fall) Jeg ville ha snakket med han. Si at du beklager for aa ha sjekket mobilen hans, og at du ikke skal gjore det igjen, men at du ikke synes det greit at han snakker slik med henne. (har engelsk tastatur)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...