Gjest registrert gjest, ii Skrevet 28. desember 2004 #1 Del Skrevet 28. desember 2004 Noen som anbefaler et sted i Oslo å bleke tennene? Husker det stod i avisen om noen tannleger med studentrabatt, men aner ikke hvilke. Noen som vet? Burde jeg få skinner og ble hjemme, eller gjøre det hos tannlegen. Tenkte på hjemmevarianten, men det var ikke store prisforskjellen dere. Det positive med å gjøre det hjemme,er vel at man kan gjøre det igjen selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 28. desember 2004 #2 Del Skrevet 28. desember 2004 Tannlegen min i Bogstadveien hadde i alle fall studentrabatt, men jeg vet ikke om de har det enda. Men jeg tror studentrabatten bare gjelder vanlige undersøkelser, og ikke behandlinger... Og kanskje spesielt ikke kosmetiske behandlinger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mia25 Skrevet 28. desember 2004 #3 Del Skrevet 28. desember 2004 Pass på at det ikke blir for mye da...det ser så komisk ut med knallhvite tenner (ala Jessica Simpson og Jon Bon Jovi) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. desember 2004 #4 Del Skrevet 28. desember 2004 Jeg slenger meg på spørsmålet.... Hvor i østfold (til nøds Oslo) får man bleket tennene? Og hva er prisene ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ Skrevet 28. desember 2004 #5 Del Skrevet 28. desember 2004 Bare å se på nettet ang. priser Ligger på 3-4000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. desember 2004 #6 Del Skrevet 28. desember 2004 Det var jo overkommelig Hvor lenge varer blekingen ? Har prøvd å søkt etter tannbleking på nettet før, uten reslutat.. kanskje det ikke finnes noen som bleker tenner her i sarpsborg området ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. desember 2004 #7 Del Skrevet 28. desember 2004 De fleste tannleger bleker tenner, til og med de offentlige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. desember 2004 #8 Del Skrevet 28. desember 2004 Oj..det viste jeg ikke. :oops: Men det var jo bra ! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå