AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #1 Skrevet 13. mai 2017 Er det mulig å si at man komme likevel i et bryllup man i utgangspunktet har svart nei til? Hun er en barndomsvenninne men tenker på bla bordplasseringen som er litt krevende å få til å gå opp. Bryllupet er om 2 mnd, vil jo ikke stresse henne. Hvor lenge i forkant er det vanlig å planlegge dette og kan jeg spør ? Anonymkode: 2bb05...502
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #2 Skrevet 13. mai 2017 Joda, to måneder frem i tid må gå an! Spør om det blir problematisk mtp bordplassering, gi henne en anledning til å si fra om det blir vanskelig, men jeg kan ikke tenke meg annet enn at hun blir veldig glad:) Anonymkode: 702f9...c37 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #3 Skrevet 13. mai 2017 Du kan alltids spørre. Hos meg kom den siste gjesten inn uken før. Var vel og merke en gjest som faktisk ikke var invitert en gang, men har en svigerforelder som sa "sånn blir det" og siden vi ikke betalte det selv så var det greit for meg. Anonymkode: b738d...95f
Outlander Skrevet 14. mai 2017 #4 Skrevet 14. mai 2017 Jeg hadde en som var ikke engang invitert som dukket opp i min bryllup så ja, 2 måneder er mer en langt nok å gi beskjed at du faktisk kommer. Bruden blir nok veldig glad at du kan komme!
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #5 Skrevet 15. mai 2017 Ok takk for svar! Da skal jeg ta kontakt med henne å forhøre meg :-) Anonymkode: 2bb05...502
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå