Gjest Anonymous Skrevet 30. juli 2002 #1 Skrevet 30. juli 2002 hei alle sammen leste i vg nå nylig at et godt råd for striper i håret var ¨å presse en sitron ut i det etter en vask! men skal sitronen skylles ut igjen og eventuelt hvor lenge skal den sitte! og må håret være i sola da ettersom det skal lysne`??? noen som vet noe??
Gjest pink Skrevet 30. juli 2002 #2 Skrevet 30. juli 2002 Sitronsaften skal sitte i håret mens du er i sola. Det beste resultatet får du ved a smøre sitronsaften direkte inn i smale striper av tørt, ikke vått, hår, deretter setter deg ut i solen. Tiden er vel litt forskjellig, du får vel helst sjekke inni mellom for å se hvordan det utvikler seg. Lykke til
Langstrømpe Skrevet 5. august 2002 #3 Skrevet 5. august 2002 Dette må da tørke ut håret fullstendig?!?
Gjest mango-ikke på logget Skrevet 5. august 2002 #4 Skrevet 5. august 2002 jeg har netopp kommet inn fra sola nå! sittet ute i 2 timer med sitron saft i håret.Ser ikke noe antydning til lyse striper en gang, og føler håret brekker.Det er ganske stivt og tørt!
Gjest Lottemor Skrevet 5. august 2002 #5 Skrevet 5. august 2002 En venninne av meg gjore dette og jeg har alldrig sett et mer sjollete og forferdilig styggt resultst av striping i hele min tid.... så jeg vil ikke annbefale det....
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2006 #6 Skrevet 18. juni 2006 Blonding creme frå Fudge er å anbefale til mellomblondt hår som vil ha lysere hår. Jeg brukte denne da jeg var i syden, i tillegg til at jeg hele tiden tok meg en dukkert når håret var blitt tørt igjen.. Da jeg kom hjem til norge igjen så det ut som om jeg hadde farget håret
aline Skrevet 18. juni 2006 #7 Skrevet 18. juni 2006 sitron sliter masse på håret, så jeg ville ikke akkurat anbefalt det for striper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå