AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #1 Del Skrevet 13. mai 2017 Har "bodd" hos kjæresten i over en uke nå. Han skulle egentlig reise på sjø denne uka, men det ble utsatt, så jeg blir her nok til han reiser. Det som er greia er at jeg nesten ikke har vært med bestevenninna mi i denne perioden. Hun har nettopp flyttet hjem igjen, og jeg er egentlig vant til at hun bor i en annen by, så det har blitt til en litt kjedelig vane at vi ikke er så mye sammen. Hun sliter mye med magesmerter også for tiden i tillegg til at hun jobber, så det har også skylden for at vi ikke har tid til å være med hverandre. Hun har ikke sagt noe spesielt om at hun skulle ønske jeg var mindre hos kjæresten, men likevel har jeg en uggen følelse av at hun har tenkt tanken. Når kjæresten min er på sjø, så henger jeg og venninna mi mye sammen, så jeg er redd hun skal tenke at hun bare er bra nok når han er bortreist? Det er jo selvfølgelig ikke tilfellet, men likevel. Vi snakker forresten hver dag. Hva hadde dere tenkt om dere var venninna mi? Anonymkode: 374be...c69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #2 Del Skrevet 13. mai 2017 Det er jo typsik at man ditcher venner når man har fått kjæreste for å så henge når kjæresten er vekke eller opptatt. Det er jo det du også har gjort. Om venninnen din synes det er greit eller ikke kommer jo ann på henne. Noen synes jo det er helt greit. Jeg gjør ikke det. Anonymkode: edf8d...ead 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #3 Del Skrevet 13. mai 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo typsik at man ditcher venner når man har fått kjæreste for å så henge når kjæresten er vekke eller opptatt. Det er jo det du også har gjort. Om venninnen din synes det er greit eller ikke kommer jo ann på henne. Noen synes jo det er helt greit. Jeg gjør ikke det. Anonymkode: edf8d...ead Uff, er nok sånn det har blitt ja. Er ikke sånn jeg vil at det skal være i det hele tatt, men hun er der hun er og sliter med sitt, mens kjæresten min bor et stykke unna. Har jo invitert henne hit noen ganger, men er ofte hun ikke orker fordi hun er sliten etter jobb eller er dårlig, og det er jo forståelig da. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med situasjonen, for når jeg er hjemme så finner vi aldri på noe uansett, og da blir det liksom bare sånn. Anonymkode: 374be...c69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #4 Del Skrevet 13. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Uff, er nok sånn det har blitt ja. Er ikke sånn jeg vil at det skal være i det hele tatt, men hun er der hun er og sliter med sitt, mens kjæresten min bor et stykke unna. Har jo invitert henne hit noen ganger, men er ofte hun ikke orker fordi hun er sliten etter jobb eller er dårlig, og det er jo forståelig da. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med situasjonen, for når jeg er hjemme så finner vi aldri på noe uansett, og da blir det liksom bare sånn. Anonymkode: 374be...c69 Vær ærlig å si det til henne. Er ikke sikkert hun er skuffet engang, men det hjelper dersom hun er det at du er klar over det. Som venn er man jo glad på en venns vegne og skjønner godt at de vil være mest mulig med kjæresten sin. Det er bare ofte det føles som man blir ditchet og kun er god nok når kjæresten er vekke. Da hjelper det om man sier at man savner en eller at det ikke har vært tid til så mye treff nå, men at man håper det endrer seg eller noe. Det at du i det hele tatt tenker på dette viser jo at du bryr deg, men ta kontakt med henne Anonymkode: edf8d...ead Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FluffyJuggernaut Skrevet 13. mai 2017 #5 Del Skrevet 13. mai 2017 (endret) Jeg hadde ikke blitt sur. Men jeg er også ganske lik, jeg klarer ikke prioritere så mange mennesker i gangen. Og jeg syns det er forståelig at du prioriterer kjæresten når han er hjemme. Men du bør jo finne litt tid til venninnen din også, ett lite besøk eller kafé besøk i løpet av uken kan du vel få til. Om så invitere henne på middag sammen med dere. Endret 13. mai 2017 av Elliespelli 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå