Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

OG JEG ER BARE 19!! Når er det vanlig å begynne å få rynker, og hva kan jeg gjøre for å bremse det? Merker det har utviklet seg fort, for nå legger foundtationen seg i rynkene under øynene, og det gjorde den ikke for kort tid siden :bond:

Anonymkode: 02f5d...02b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gi huden fuktighet.

Anonymkode: 8ab82...44c

Skrevet

Når du er så ung så tenker jeg at det dehydrerings rynker, så drikk mer vann og bruk en god øyekrem. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Gi huden fuktighet.

Anonymkode: 8ab82...44c

Bruker fuktighetskrem morgen og kveld hver dag (riktignok den der billige fra Nivea), og i tillegg smører jeg sheaolje under øynene og på andre tørre områder i ansiktet. Burde jeg bytte fuktighetskrem kanskje?

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Elliespelli skrev:

Når du er så ung så tenker jeg at det dehydrerings rynker, så drikk mer vann og bruk en god øyekrem. 

Det kan hende ja. Prøver å drikke mer vann, men det blir fort glemt.

Legger ved bilde av begge øynene. Er mye mer rynker på det ene, og lurer veldig på hvorfor det? Nå i vårmånedene myser jeg veldig med øynene på grunn av lyset, og gjør det automatisk selv når jeg bruker solbriller. Kan det være en grunn?

augo.png

augo2.png

Skrevet

Jeg syns ikke det så ille ut. Det er naturlig å ha folder under øynene. Men om det er blitt mer enn vanlig så ville jeg ha prøvd å drikke mer vann og bruke en god øyekrem beregnet for din alder (ikke gå for antiage for de over 25 år eller eldre).

AnonymBruker
Skrevet

Det så ikke ille ut😊 du burde drikke vann, få regelmessig og NOK søvn, men ikke sove for mye. Jeg er 27 og har lite rynker... men Sover jeg lite ser jeg ut som en førti åring! Søvn å vann har ekstremt mye å si.

En annen ting er det at folder under øynene er genetisk, se på Angelina Jolie, hun har likene øyne som deg, og hun er jo verdens vakreste dame!

Anonymkode: c8ff8...b67

AnonymBruker
Skrevet

Det der er ikke rynker. Det er en hudfold.

Anonymkode: dd608...27f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det så ikke ille ut😊 du burde drikke vann, få regelmessig og NOK søvn, men ikke sove for mye. Jeg er 27 og har lite rynker... men Sover jeg lite ser jeg ut som en førti åring! Søvn å vann har ekstremt mye å si.

En annen ting er det at folder under øynene er genetisk, se på Angelina Jolie, hun har likene øyne som deg, og hun er jo verdens vakreste dame!

Anonymkode: c8ff8...b67

Og her sitter jeg ti over halv fire på natta, uff. Sitter og drikker vann nå da, i det minste :fnise:

Men takk for svar, dere! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...