AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #1 Skrevet 13. mai 2017 Det er vel ikke et hint eller noe?? Våkna stressa og forkavet, og nå googlet jeg sånne drømmesymboler, der det sto at hvis man er kvinne og har drømt man er gravid, så bør man ta en graviditetstest. Tar det jo med en god klype salt, men er det noen her som har drømt at de har vært gravide, og så har det vist seg å være sant? Anonymkode: 88431...082
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #2 Skrevet 13. mai 2017 Som prøver har jeg i alle fall drømt om graviditet utallige ganger uten at det stemte Men for all del - hvis man ikke prøver på det og ikke har hatt det i tankene/samtalemne den siste tiden så for all del. kanskje det da er er tegn Anonymkode: 2b1b9...178
FluffyJuggernaut Skrevet 13. mai 2017 #3 Skrevet 13. mai 2017 Jeg har drømt det flere ganger uten å være gravid.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #4 Skrevet 13. mai 2017 Tidligere i uka drømte jeg først at jeg hadde bekkenløsning, så drømte jeg at vi fikk barn nr. 3 natta etter (vi har et barn nå) Jeg er (dessverre) ikke gravid, bare prøver. Anonymkode: 05b88...843
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #5 Skrevet 13. mai 2017 Jeg gjorde det (pleier aldri drømme om barn/graviditet). Dagen etter hadde jeg murringer og små stikk i magen, kjøpte en test og den var positiv. Så stemte for så vidt for min del. Anonymkode: 79e46...896
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå