Hulderen Skrevet 13. mai 2017 #21 Skrevet 13. mai 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært en del kvinner, kanskje 10. Er 25 år. En ting jeg har begynt å føle er at ingen kvinner er gode nok i senga for meg. De er alltid slappfisker, som ligger og småsover, mens jeg prøver å gjøre det til deres livs opplevelse. De klynker litt og liker det, men så bare ligger de der. Ofte tenker jeg på om jeg skal kjøpe en sex-dukke, fordi det blir 100% likt som å ha sex med majoriteten av damer. Et annet problem er at jeg nesten ikke blir kåt av kvinnekroppen lenger. Det eneste jeg faktisk tenner av er litt liv og at de blir overtatt av lyst. Så liksom damer blir bare mindre og mindre pene i mine øyne. Anonymkode: ffa45...724 Har du bare hatt ONS? Det høres ut som om du aldri har hatt sex med kvinner som du er forelsket i og som er forelsket i deg. Siden du "Prøver å gjøre det til deres livs opplevelse", virker det som om du bare kjører ditt eget løp uten å prøve å finne ut hva de liker. Dessuten må jentene være veldig uerfarne og lite interessert i deg, siden de bare ligger der og antagelig venter på at du skal bli ferdig. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #22 Skrevet 13. mai 2017 Liker du eldre menn? Anonymkode: bea51...91c
I Grosny Skrevet 13. mai 2017 #23 Skrevet 13. mai 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært en del kvinner, kanskje 10. Er 25 år. En ting jeg har begynt å føle er at ingen kvinner er gode nok i senga for meg. De er alltid slappfisker, som ligger og småsover, mens jeg prøver å gjøre det til deres livs opplevelse. De klynker litt og liker det, men så bare ligger de der. Anonymkode: ffa45...724 Kanskje du overpresterer? Hvorfor skal de gidde å gjøre en innsats når de får full sex uten å lee en finger? Prøv å slapp av mer. Bare kos deg. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #24 Skrevet 13. mai 2017 Råd: Neste gang legger du deg ned, og ber dama ri deg! Om hun har for lite "fart", så kan du hjelpe til med å hoppe opp og ned med rumpa. Så kan du ta henne i doggystyle, hun trenger ikke å gjøre så mye annet enn å stå på alle fire, men langt mer spennende enn misjonær, er det slitsomt for henne, kan hun ha en pute under magen. Ri henne først langsomt, så øker du tempoet! Jeg tror nok problemet ditt ikke er dama - men at DU er uerfaren. Det er ikke hvor mange du ligger med som gjør deg til en god elsker, det er som en frisør - om du stadig skifter frisør, så får du aldri den perfekte frisyren. Det tar tid å bli kjent, hva en liker, finne en felles kjemi. Slik er det med sengekos og. Gi damene en sjans og prøv flere ganger, snakk sammen, om hva dere liker. Anonymkode: 875a1...0c7 1
carmen81 Skrevet 13. mai 2017 #25 Skrevet 13. mai 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært en del kvinner, kanskje 10. Er 25 år. En ting jeg har begynt å føle er at ingen kvinner er gode nok i senga for meg. De er alltid slappfisker, som ligger og småsover, mens jeg prøver å gjøre det til deres livs opplevelse. De klynker litt og liker det, men så bare ligger de der. Ofte tenker jeg på om jeg skal kjøpe en sex-dukke, fordi det blir 100% likt som å ha sex med majoriteten av damer. Et annet problem er at jeg nesten ikke blir kåt av kvinnekroppen lenger. Det eneste jeg faktisk tenner av er litt liv og at de blir overtatt av lyst. Så liksom damer blir bare mindre og mindre pene i mine øyne. Anonymkode: ffa45...724 Skjønner egentlig ikke innlegget ditt her. Du klager over at de du har hatt sex med er som en madrass. Videre sier du at du tenner på liv og at de blir tent. Tror du da at du vil oppleve mer liv etc med en sexdukke? Enten så har de damene vært kjipe i sengen/ så er det du som ikke er flink nok til å vekke liv og lyst i den du ligger med. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå