AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #1 Skrevet 12. mai 2017 Ja som overskriften sier. Egentlig gir jeg blanke blaffen i hva naboene mine fordriver tiden sin med, men det blir et problem når naboens handlinger går ut over meg. De røyker hasj; hver jævla dag. I oppgangen og rett utenfor soveromsvinduet mitt. Jeg har ikke klart å finne ut hvilke naboer det er, men jeg er sikker på at det ikke er tobakksrøyk. Jeg blir kvalm av å være på mitt eget soverom og nesten ruset av å gå i oppgangen til blokken. Jeg har vinduet lukket så ofte jeg kan, men det er varmt ute og jeg trenger jo luft av og til. Dessuten trekker røyken gjennom ventiler og dårlig isolerte vinduskarmer uansett En kvalmende, søtlig lukt. Pot eller hasj. samme faen i mine øyne, men jeg er lei! Det må gå an å ta hensyn! Noen som har noen råd til hvordan jeg kan håndtere det? Har ikke lyst til å sende politiet etter dem, men jeg kjenner at jeg har fått nok og er desperat etter en god natts søvn uten å være passiv røyker av gud vet hva. Hvordan få dem til å vise hensyn og røyke andre steder enn i oppgang og utenfor vinduet? Vet som sagt ikke hvilke naboer det er heller (mange boenheter i oppgangen) Anonymkode: 23c19...dfc
Gjest NotNaomi Skrevet 12. mai 2017 #2 Skrevet 12. mai 2017 Virkelig dårlige isolerte vinduskarmer dere har.. Men skriv en lapp og heng en i oppgangen : Vil dere som røyker pot vennligt røyke det et annet sted? Takk. Og ja,jeg mener det seriøst. Tror ikke politiet vil bry seg stort akkurat,så det er vel det eneste du kan prøve på.
Djungelvrål Skrevet 12. mai 2017 #3 Skrevet 12. mai 2017 Skriv en klage og send det til boligbyggelagstyret! Dette skal det ikke være nødvendig å finne seg i inne i sin egen bolig!
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #4 Skrevet 12. mai 2017 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som har noen råd til hvordan jeg kan håndtere det? Ring politiet, å røyke dop er ulovlig i Norge Anonymkode: 9c307...3d5 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #5 Skrevet 12. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ring politiet, å røyke dop er ulovlig i Norge Anonymkode: 9c307...3d5 Vil de bry seg? Anonymkode: 23c19...dfc
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #6 Skrevet 12. mai 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil de bry seg? Anonymkode: 23c19...dfc Hvis naboene er etnisk norske: Nei Hvis naboene ikke er etnisk norske: Ja Anonymkode: db725...4b8 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #7 Skrevet 13. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis naboene er etnisk norske: Nei Hvis naboene ikke er etnisk norske: Ja Anonymkode: db725...4b8 Jeg lurer mer på om politiet vi le meg ut av politistasjonen, eller om de faktisk vil gjøre noe med det. i så fall hva? Jeg aner jo ikke hvilken leilighet de bor i. Bare at det er i blokka vår Anonymkode: 23c19...dfc
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #8 Skrevet 13. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis naboene er etnisk norske: Nei Hvis naboene ikke er etnisk norske: Ja Anonymkode: db725...4b8 Hahahaha... Anonymkode: b9f65...d5c 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #9 Skrevet 13. mai 2017 Du får spionere litt og finne ut hvor slyngene bor. Anonymkode: 2e12c...6e2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #10 Skrevet 13. mai 2017 Herregud. Heng opp en lapp Anonymkode: bd3ed...b25
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #11 Skrevet 13. mai 2017 Er vel bare å henge opp en lapp. Stonere er stort sett greie folk som ikke vil ha noe trøbbel, de har sikkert bare ikke tenkt på at røyken siver inn. Anonymkode: 537a3...09a 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #12 Skrevet 13. mai 2017 Skjønner ikke dette er noe å klage på. Tvert imot skal ts være glad det er hasj naboene røyker og ikke vanlig tobakk. Å være passiv røyker av tobakk er mye mer skadelig enn hasj. Stoffene som forbrennes fra tobakk er kreftfremkallende, det er ikke hasj.. Anonymkode: 3c006...79c 1
mjauritz Skrevet 13. mai 2017 #13 Skrevet 13. mai 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke dette er noe å klage på. Tvert imot skal ts være glad det er hasj naboene røyker og ikke vanlig tobakk. Å være passiv røyker av tobakk er mye mer skadelig enn hasj. Stoffene som forbrennes fra tobakk er kreftfremkallende, det er ikke hasj.. Anonymkode: 3c006...79c Det er vel ikke helsa som akkurat er det store problemet her, men heller ubehageligheten med lukten. Og man kan ikke si at man skal være glad de røyker hasj for de kunne jo ha tatt heroin og ligget rusa i oppgangen og det hadde vært mye verre, det gjør det ikke greit at noe annet er "verre". Skjønner at lukten er plagsom TS, kan du ikke bare henge opp en lapp i oppgangen?
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #14 Skrevet 13. mai 2017 Politiet for stor stjerne i boka for å ta dophoder så det kan godt være at de kommer hvis du sier ifra. Anonymkode: 4c3fa...3b4
Djungelvrål Skrevet 13. mai 2017 #15 Skrevet 13. mai 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke dette er noe å klage på. Tvert imot skal ts være glad det er hasj naboene røyker og ikke vanlig tobakk. Å være passiv røyker av tobakk er mye mer skadelig enn hasj. Stoffene som forbrennes fra tobakk er kreftfremkallende, det er ikke hasj.. Anonymkode: 3c006...79c Blandes ikke hasj med vanlig tobakk, det røykes vel ikke rent?? 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #16 Skrevet 13. mai 2017 14 timer siden, Mystix skrev: Skriv en klage og send det til boligbyggelagstyret! Dette skal det ikke være nødvendig å finne seg i inne i sin egen bolig! Hva mener du styret kan gjøre når man ikke vet hvilken beboer det er snakk om? Jeg tror ikke detektivarbeid er en del av styrets arbeidsoppgaver. Anonymkode: 3bfa2...9b3
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #17 Skrevet 13. mai 2017 Røykes det hasj er sannsynligheten stor for at det også oppbevares og selges hasj. Tips politiet, send klage til styret og be om at de finner ut hvilke beboere/leietagere som holder på med kriminell aktivitet før det utvikler seg til serieinnbrudd i boder og leiligheter. Narkobrukere tiltrekker seg allslags søppel og kriminalitet. Anonymkode: 03f0a...709
Tyrk40 Skrevet 13. mai 2017 #18 Skrevet 13. mai 2017 (endret) 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer mer på om politiet vi le meg ut av politistasjonen, eller om de faktisk vil gjøre noe med det. i så fall hva? Jeg aner jo ikke hvilken leilighet de bor i. Bare at det er i blokka vår Anonymkode: 23c19...dfc HER ER HVA DU SKAL GJØRE.(DET FUNKET 2.DAGEN DA JEG PRØVDE FOR NOEN ÅR SIDEN)..Prøv å følge lukta da vel,og finne ut hvilken etasje det lukter mest ved..Og deretter finner du nok døra dems også...Sikkert noen unge gutter som røyker,ganske sikkert..Neste gang du ser noen fra samme oppgang(spesielt de unge),se etter om de har røde øyne(det er et ganske sikkert tegn egentlig,men ikke om de er innrøyka)...Har du balkong/åpent vindu nå som sommern nærmer seg??Neste gang du lukter hasjrøyk,så skriker du bare ut av balkongen/vindu : PO LITI!!HASJ!!MARIHUANA!! HER SÅNN..DER - DER...KAN JEG FÅ.?.FEM GRAM!!..HASJ POLITI,HVILKEN ETASJE!!.JA,DER SÅNN,VINDU(SI ADRESSEN ELLER NAVNET PÅ BYDELEN DU ER I)..Lat som du prater med politi på telefonen eller noe..JA!! LAG LITT LEVEN...HØYT!!!...Det virker helt sikkert altså...Prater av erfaring..... OG IKKE MINST SÅ HAR DU JO PÅ EN MÅTE 'RETTEN' PÅ DIN SIDE,OG HELT SIKKERT 99% AV BEBOERNE I BLOKKA OGSÅ.... Har Dere forresten ikke en tillitsvalgt/formann i borettslaget/blokka du bor i??? KOM IGJEN,PLEASE..GJØR DET-GJØR DET..NÅ IDAG..OK!!..Jeg Lover at det funker,helt sikkert.....OG FORTELL HVORDAN DET GIKK... Endret 13. mai 2017 av Tyrk40 Tillegs info 1
Tyrk40 Skrevet 13. mai 2017 #19 Skrevet 13. mai 2017 51 minutter siden, Mystix skrev: Blandes ikke hasj med vanlig tobakk, det røykes vel ikke rent?? Ikke sant!!!..Av egen 'erfaring' så vet jeg jo at det gjør det,selv om det kan røykes rent også,evnt.spises)men lukter ikke så mye da)......Og JO,hasj kan være kreftfremkallende,kansje ikke samme kreften man får av tobakk,men spiserørskreft er den mest utbredte kreftformen blandt pot røykere..
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #20 Skrevet 13. mai 2017 16 minutter siden, Tyrk40 skrev: HER ER HVA DU SKAL GJØRE.(DET FUNKET 2.DAGEN DA JEG PRØVDE FOR NOEN ÅR SIDEN)..Prøv å følge lukta da vel,og finne ut hvilken etasje det lukter mest ved..Og deretter finner du nok døra dems også...Sikkert noen unge gutter som røyker,ganske sikkert..Neste gang du ser noen fra samme oppgang(spesielt de unge),se etter om de har røde øyne(det er et ganske sikkert tegn egentlig,men ikke om de er innrøyka)...Har du balkong/åpent vindu nå som sommern nærmer seg??Neste gang du lukter hasjrøyk,så skriker du bare ut av balkongen/vindu : PO LITI!!HASJ!!MARIHUANA!! HER SÅNN..DER - DER...KAN JEG FÅ.?.FEM GRAM!!..HASJ POLITI,HVILKEN ETASJE!!.JA,DER SÅNN,VINDU(SI ADRESSEN ELLER NAVNET PÅ BYDELEN DU ER I)..Lat som du prater med politi på telefonen eller noe..JA!! LAG LITT LEVEN...HØYT!!!...Det virker helt sikkert altså...Prater av erfaring..... OG IKKE MINST SÅ HAR DU JO PÅ EN MÅTE 'RETTEN' PÅ DIN SIDE,OG HELT SIKKERT 99% AV BEBOERNE I BLOKKA OGSÅ.... Har Dere forresten ikke en tillitsvalgt/formann i borettslaget/blokka du bor i??? KOM IGJEN,PLEASE..GJØR DET-GJØR DET..NÅ IDAG..OK!!..Jeg Lover at det funker,helt sikkert.....OG FORTELL HVORDAN DET GIKK... Hva er det med deg egentlig? Anonymkode: 03f0a...709
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå