Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en kvinne på 37 år, som har utrolig høy sexlyst, men jeg vil ha sex i forhold. Jeg har ennå ikke møtt en mann, som vil ha like mye sex som meg. Bortsett fra de første månedene. Jeg skulle vel likt å ha sex minst 2 ganger om dagen, mer i starten. Og gjerne noen dager hvor vi har sex minst 5 ganger. Men jeg har ennå ikke funnet en mann, med så høy sex lyst. Så virker det nesten som, om jo mer sex jeg vil ha, jo mindre vil de ha.

Hvor lett/vanskelig blir det å finne en mann med så høy sexlyst?

Anonymkode: 7cdb9...39a

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en kvinne på 37 år, som har utrolig høy sexlyst, men jeg vil ha sex i forhold. Jeg har ennå ikke møtt en mann, som vil ha like mye sex som meg. Bortsett fra de første månedene. Jeg skulle vel likt å ha sex minst 2 ganger om dagen, mer i starten. Og gjerne noen dager hvor vi har sex minst 5 ganger. Men jeg har ennå ikke funnet en mann, med så høy sex lyst. Så virker det nesten som, om jo mer sex jeg vil ha, jo mindre vil de ha.

Finn deg en mann i 20 årene. 

Anonymkode: 0e197...ba7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er du skikkelig flott vil han seff ha seg med deg hele tiden. Er du 37 år, er du jo snart i overgangsalderen og får hengepupper og hetetokter som ikke er så sexy akkurat. Vasker du deg? Er du overvektig etc, skrukkehud?

Anonymkode: bcaab...fe4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er du skikkelig flott vil han seff ha seg med deg hele tiden. Er du 37 år, er du jo snart i overgangsalderen og får hengepupper og hetetokter som ikke er så sexy akkurat. Vasker du deg? Er du overvektig etc, skrukkehud?

Har du blitt så mye avvist at du må inn å henge på et kvinneforum for å spre drit? Så stakkarslig. Oppsøk proffesjonell hjelp i stedet.

Anonymkode: 0e197...ba7

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Det kan godt være du har truffet på riktige menn, men mange menn trenger å få tatt i bruk jaktinstinktet sitt. Så lenge dama er klar konstant, er det ingen jaktspenning. Gjør du deg derimot litt mer utilgjengelig, skal du se det blir sex mer enn én gang per dag :laugh:

Anonymkode: 4a5ed...e8d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er som deg og har vært så heldig at jeg har funnet en mann med like stort behov for sex. Vi har vært sammen i ett år nå, og det har fortsatt ikke dabbet av. Men han er 27 år, da. Håper det ikke bare har med alderen å gjøre, men at han kommer til å være like kåt og både ti og tjue år. Jeg er 31 forresten (og har alltid hatt like høy sexlyst, men ikke funnet noen som matcher den før nå)

Anonymkode: dc007...6fb

AnonymBruker
Skrevet

Det handler kanskje ikke om lyst men om tid og ork. Jeg kan ikke si jeg har tid til å ha sex 2-5 ganger om dagen, hver dag.

Anonymkode: f96c1...8db

• Liker 2
Gjest sim1234
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare å ta kontakt på mail :) 😉 ✌️ 

Skrevet

Finnes vel jo noen :hjerte:nettsider:hjerte:for sånne,og der henger pleier jeg å være innimellom..Ganske bra side også faktisk(og voksne folk)..En trenger jo nødvendigvis ikke å henge der kun  for sexen sin skyld,da det er masse annet spennende der også,b.la. forum for de med 'forskjellige' interrresser og går an å finne eller kansje bare skrives med likesinnede :xpb_knuddel:...Masse annet spennende på den siden også forresten syns jeg...:hjerte::hjerte:....

Skrevet

Der var du igjen jo, trollet som alltid forpester tråder på denne måten. Hva gir det deg? Føler du deg bedre når du får slengt litt med leppa slik? Eller er målet å gjøre alle like miserable som det du er selv? Get a life. 

• Liker 8
Skrevet

sex 2 ganger om dagen er vanelig sexlyst og overhodet ikke høy sexlyst

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
3 minutter siden, Sphere skrev:

Der var du igjen jo, trollet som alltid forpester tråder på denne måten. Hva gir det deg? Føler du deg bedre når du får slengt litt med leppa slik? Eller er målet å gjøre alle like miserable som det du er selv? Get a life. 

Aaah, @Sphere I løve you ass 💕😸🦄🌈 Til TS: jeg er dame, men å ha sex mellom to til fem ganger daglig over mange år tror jeg er i det meste laget for de aller fleste..? Sexlyst er for de fleste flytende og går opp og ned i ulike livsfaser. De fleste i midten av 30-åra er i full sving med familie, karriere og jobb, noe som naturlig nok kan kreve mye fra en iløpet av en hverdag. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, squidboy skrev:

sex 2 ganger om dagen er vanelig sexlyst og overhodet ikke høy sexlyst

Nei, å ha lyst på sex 2 - 5 ganger om dagen er veldig høy sexlyst. De færreste menn vil greie å ha sex like ofte som en nymfoman ønsker, men du kan jo prate med de du dater om hvor ofte de vil ha sex før dere blir sammen, slik at du kan vite om han "holder" for deg eller ikke?

Anonymkode: 6ea26...697

• Liker 5
Skrevet
6 minutter siden, Sphere skrev:

Ja,ikke sant,helt enig med deg....Mistenkte selv at det var et troll,men svarte for det..Dum som jeg var..Sikkert samme trollet her som han som 'sleit med fiskelukt' i buksa...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Min mann hadde ekstremt lite sexlyst når vi møttes - men sex avler sex. Jo mer sex man har jo mer sex vil man ha. Jeg tror trikset er å ikke pushe eller mase, eller bli fornærma når man får et nei - men heller legge opp til god kommunikasjon og åpenhet rundt sex. 

Also, er jeg kåt og frustrert gjør jeg noe med det selv, gjerne ved siden av han - det har nesten alltid ført til sex. Enten med én gang eller dagen derpå.

Anonymkode: 66156...821

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, å ha lyst på sex 2 - 5 ganger om dagen er veldig høy sexlyst. De færreste menn vil greie å ha sex like ofte som en nymfoman ønsker, men du kan jo prate med de du dater om hvor ofte de vil ha sex før dere blir sammen, slik at du kan vite om han "holder" for deg eller ikke?

Anonymkode: 6ea26...697

har kjæreste som jeg har vært sammen med i 1 år. vi har sex etter jobb og før vi legger oss og av å til om morningen også så 2-3 ganger om dagen i 1 år og begge har vanelig sexlyst. tidlig i 20 årene

Skrevet

Ikke vanskelig i det hele tatt søta:hjerte: Du kan  finne det du søker,bare  du henger på de rette nettsidene:hjerte::hjerte:.....Syns det er ganske spennende der selv også....Prøv du også da vel??:Nikke:Man lever jo kun en gang..:laugh::laugh:

AnonymBruker
Skrevet

M49 her. Jeg håper du finner noen du kan få tilnærmet balanse med, ellers blir samlivet vanskelig. 

Jeg har bestandig hatt god lyst,  men i den alderen jeg er nå, så hadde jeg nok begrenset meg til 1 gang pr dag i uka, og 2 på fridager.  Ikke fordi lyst og ereksjon mangler, men fordi følelsen avtar, og det blir et slit å få til utløsning. Men hvis tida tillot det, så hadde jeg gladelig stilt opp med fingre og munn, hjulpet til med leketøy etc. Et slik sexliv tar jo nødvendigvis mye av fritida, så begge må være enige om viktigheten av det. 

Anonymkode: 2cd66...410

• Liker 1
Skrevet
På 13.5.2017 den 0.44, AnonymBruker skrev:

Kommer kansje litt an på hvilke nettsider man er på..Plutselig så finner du han :hjerte:

Skrevet (endret)
På 13.5.2017 den 0.44, AnonymBruker skrev:

Ca. 1000 lett/vanskelig, tror jeg.

Edit. Helt ærlig, så tror jeg det dette er en såkalt "tall order"

Endret av Beeblebrox

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...