Gå til innhold

Har du noengang tryglet om pikk?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og hva var det som eventuelt gjorde det?

Anonymkode: 02ea8...c41

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jupp, når han hadde teaset meg i nesten en time.. da tryglet jeg. Han ble veldig fornøyd. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten hadde ikke hatt sex på en uke. Så jeg var så kåt på han, kledde meg naken, og tryglet om å få han. Da fortalte han, at han hadde vært utro i fylla, ikke brukt kondom. Så vi kunne ikke ha sex, før han fikk testet sex. Så ble ikke sex på meg, ble heller brudd.

Anonymkode: 2af6e...081

• Liker 10
Skrevet

Ja, når han bruker evigheter med å tease og slikke meg til orgasmer. Det er godt men også en form for "tortur", og da er jeg ikke for stolt til å be. 

Det er gøy og være den som utfører sensuell tortur også. Menn trygler også :twisted:

• Liker 6
Skrevet

Det har vel skjedd ... til motpartens store fornøyelse ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Drømmen for alle menn! Tro meg, da scorer du maaange poeng

Anonymkode: 91096...381

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nope. Hvilken kvinne må det?

Anonymkode: fc745...3be

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg ble fistet, det gjorde meg superkåt og jeg tryglet om å få pikken hans......... 

Anonymkode: 8223b...f7f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, første gang jeg hadde sex med han jeg holder på med før. Vi var hjemme hos foreldrene hans på gutterommet. Begge var edru og egentlig sjenerte. Vi hadde såvidt kysset en gang tidligere, og var egentlig kollegaer på en deltidsjobb. Det var derfor litt rar stemning at jeg skulle sove der. Han hadde tilbudt meg et sted å sove etter en fest. Jeg hadde bare drukket to glass vin tidligere på kvelden, men var edru igjen innen vi kom hjem til han. Når lyset gikk av kledde vi begge av oss til undertøy for å sove. Omsider tok en av oss initiativ til å kysse i senga, og han var rask med å eskalere det. Han begynte å stryke på meg og fingre meg utenpå trusa, og så inni. Jeg var dødskåt. Jeg lå oppå han og kjente at han var hard og tørrjukket mot meg. Jeg var så våt at det ikke var noen tvil.

Så avbrøt han det, og sa vi måtte stoppe. Han var redd foreldrene eller søsken skulle høre noe. Jeg var kåt helt opp til halsen. Jeg skalv som et aspeløv etter å få han inn i meg. Han rullet meg av, og jeg prøvde meg skamløst, og han fingret på meg flere ganger. Lå i et par timer sånn, og jeg var desperat og tigget etter sex. "kom igjen, vær så snill" blandet med forbannelser om at jeg hatet han og at han var en tease. Han bare lo forlegent. Jeg var alt for kåt til å huske hvor sjenert jeg egentlig var med han. Prøvde å sjarmere han til å ta av bokseren. 

Etterhvert med nok kåte stønn og tigging i øret, blandet med desperat stryking på overkroppen dro han meg opp, flekket ned bokseren, dro trusa til siden og kom inn i meg. Han varte ikke lenge, men det gjorde ingenting. Lettelsen av å få han var enorm.

Selv om sexen i seg selv var dårlig var det en kjempegøy opplevelse. Håper han ikke syntes det var for kjipt at jeg maste meg til sex. 

Anonymkode: 67c68...5ba

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Ny runketråd 🙄

Anonymkode: 472bb...236

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ny runketråd 🙄

Anonymkode: 472bb...236

Så hvorfor gidder du å kommentere hvis du ikke bryr deg om det?

Anonymkode: e3333...915

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hvorfor gidder du å kommentere hvis du ikke bryr deg om det?

Anonymkode: e3333...915

Du har heller ikke svart på spørsmålet. Hvorfor gidder du å kommentere det innlegget?

Anonymkode: 7f700...9ab

Skrevet

Såklart jeg har! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På Saturday, May 13, 2017 den 8.33, AnonymBruker skrev:

Da jeg ble fistet, det gjorde meg superkåt og jeg tryglet om å få pikken hans......... 

Anonymkode: 8223b...f7f

Er fisting godt? Ikke vondt? Er det det samme med pikk rett etter man har blitt fistet da?

Anonymkode: 8dcec...7c5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hater slikking.  så trygler om pikk nesten hver gang han skal vise at han er verdensmester i slikking..

Anonymkode: 30c83...216

Skrevet
På 13.5.2017 den 0.21, AnonymBruker skrev:

Nope. Ble født med en.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det har jeg. Første gang jeg hadde sex med samboeren min, blant annet. Vi hadde flørtet så lenge og jeg hadde fantasert om ham i evigheter. Vi var på fest og endte med å ha sex på toalettet. Det var jo ganske tenåringsaktig oppførsel (vi er i trettiårene), men det ble nå sånn. Og vi stod der inne og klina, og det ene plagget etter det andre ble røsket av. Så dro jeg ned buksa og bokseren hans og sa: "Nå orker jeg ikke å vente mer på at du knulle meg, fort deg!" Det er en kommentar vi har ledd mye av senere.

Anonymkode: f6b60...2a7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...