Gå til innhold

Kjole til bryllup/forlover

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal være forlover i et bryllup på sensommeren. Bryllupet skal være utenlands i kirke med fest på hotell. Det er ingen dresskode og bruden har heller ingen ønsker til type kjole. 

Om over denne kjolen http://www.hm.com/no/product/67693?article=67693-B#article=67693-A Er den for enkel? Eller går den an å bruke. Ser for meg løst oppsatt hår, tilbehør i gull og nude sko f.eks. Noen tanker? Evt forslag til andre rimelige kjoler? Ønsker i utgangspunktet ikke å bruke så mye penger på kjole, da det allerede går en del til reise/hotell osv. Ønsker selv at kjolen skal være lang. 

Anonymkode: ea311...9e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pen kjole, og det høres ut som en bra kombinasjon av tilbehør. Ville kanskje hatt noe blomsteraktig i håret, litt chic møter bohem om du skjønner? Hvordan sminke og veske tenker du?

• Liker 1
Skrevet

Den kjolen er kjempefin, har sett på den i butikken. Jeg kunne fint gått med den i bryllup. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Jolene skrev:

Pen kjole, og det høres ut som en bra kombinasjon av tilbehør. Ville kanskje hatt noe blomsteraktig i håret, litt chic møter bohem om du skjønner? Hvordan sminke og veske tenker du?

Det hørtes pent ut ja! :) 

Har egentlig ikke tenkt så langt, men ser for meg veldig enkel sminke. Bruker til vanlig bare mineralpudder, solpudder og øyenbrynsblyant og blank gloss. Så blir nok ikke så mye mer enn det. Det eneste jeg har tenkt om veske er at jeg ikke eier noe som egner seg, så må kjøpe noe. Tar gjerne i mot forslag :) 

AnonymBruker
Skrevet

Den var jo nydelig :) Gå for den!

Anonymkode: 37482...5c4

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det hørtes pent ut ja! :) 

Har egentlig ikke tenkt så langt, men ser for meg veldig enkel sminke. Bruker til vanlig bare mineralpudder, solpudder og øyenbrynsblyant og blank gloss. Så blir nok ikke så mye mer enn det. Det eneste jeg har tenkt om veske er at jeg ikke eier noe som egner seg, så må kjøpe noe. Tar gjerne i mot forslag :) 

Ville kanskje hatt en nøytral øyenskygge med litt skimmer i, da blir blikket mer våkent uten at det ser unaturlig ut. Angående veske ville jeg prøvd å finne noe som kanskje kan bryte litt opp med de enkle og nøytrale fargene. Eventuelt finne en veske som passer i stil med eventuelt hår-tilbehør? En clutch kunne i grunn vært ganske så fint til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...