Gå til innhold

Blir så glad når menn (uansett type) legger an på meg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er jeg litt rar? Jeg blir veldig glad når menn, uansett utseende og slikt legger an på meg. Har et ok utseende selv og får mye oppmerksomhet fra menn. Likevel er det en like stor glede hver gang :) 

Anonymkode: d74c8...20d

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det betyr bare at du har lav selvtillit pg ikke har noe tillit til deg selv som kommer innenfra. Du er derfor under andre mennesker sin nåde mtp hvordan du føler deg om deg selv, for du er avhengig av at andre komplimenterer deg 

Anonymkode: 3feac...62a

• Liker 11
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jeg litt rar? Jeg blir veldig glad når menn, uansett utseende og slikt legger an på meg. Har et ok utseende selv og får mye oppmerksomhet fra menn. Likevel er det en like stor glede hver gang :) 

dere kvinner er heldige sånn sett ..trenger ikke jobbe for det bare nyte oppmerksomheten hver dag :)

Vi menn blir aldri sjekket opp :( litt slitsomt og ALTIDS måtte ta initiativet. 

• Liker 2
Gjest lipgloss
Skrevet
7 minutter siden, Xcase33 skrev:

dere kvinner er heldige sånn sett ..trenger ikke jobbe for det bare nyte oppmerksomheten hver dag :)

Vi menn blir aldri sjekket opp :( litt slitsomt og ALTIDS måtte ta initiativet. 

det er da ikke tilfelle

finnes masse damer som tar initiativet 

har opplevd det mange ganger samt har masse venner hvor dama tok skrittet :)

Jeg hadde ikke vært sammen med kona visst det ikke var for henne,så nei det er ikke tilfelle det du sier.

jeg er enig i at det fremdeles er flest menn som tar initativet men kvinner tar det dem vil ha dem også

Skrevet
27 minutter siden, lipgloss skrev:

det er da ikke tilfelle

finnes masse damer som tar initiativet 

har opplevd det mange ganger samt har masse venner hvor dama tok skrittet :)

Jeg hadde ikke vært sammen med kona visst det ikke var for henne,så nei det er ikke tilfelle det du sier.

jeg er enig i at det fremdeles er flest menn som tar initativet men kvinner tar det dem vil ha dem også

Du trenger ikke føle at du må være en sånn white_knight her inne :) du som er gift og greier. 

Du vet hvordan det fungerer ...at 1 av 1000 gjør det så blir det litt for dumt å si at det er MASSE damer. 
Når det er menn som må ta initativet så er det faktisk menn som velger ...kvinner blir bare valgt. Så det er bakdelen med at
de ikke evner å ta initiativ selv da. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Xcase33 skrev:

Du trenger ikke føle at du må være en sånn white_knight her inne :) du som er gift og greier. 

Du vet hvordan det fungerer ...at 1 av 1000 gjør det så blir det litt for dumt å si at det er MASSE damer. 
Når det er menn som må ta initativet så er det faktisk menn som velger ...kvinner blir bare valgt. Så det er bakdelen med at

Du tror kvinner sier ja til alle menn som vil ha de? :hoho:Logg av internett og begynn å omgå mennesker.

Anonymkode: a6527...ba1

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er fint, jeg. Ta det som et kompliment.

Tror ikke det betegner lav selvtillit - tror heller motsatt. At alle de som vil trø på folk har lav selvtillit og hvis man ikke kan ta det som et kompliment/høflig avslag så er man en av sistnevnte. 

Anonymkode: 39259...be0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det høres koselig ut :)  Skulle ønske jeg også hadde det sånn:fnise:

Anonymkode: 2e59c...71d

• Liker 1
Gjest NotNaomi
Skrevet

Hvorfor skal du være rar for det ? Syns heller at du irker som en sjenerøs person som har et ok syn på de fleste? Selv kn jeg bli personlig fornærmet om "feil"type mann legger an på meg. Ærlig sagt,men sikkert litt respektløst. Vi får være som vi er,men greit å behandle folk(menn)ok,selv om en tenker sitt om visse typer.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du tror kvinner sier ja til alle menn som vil ha de? :hoho:Logg av internett og begynn å omgå mennesker.

Anonymkode: a6527...ba1

Tror du må lese det jeg skrev en del ganger til ..så tenke over hva som faktisk står der. 

Husk hva jeg har sagt ...les oppgave teksten nøye. Det får du beskjed om på hver eksamen også. 

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingenting gale i det. Det er kjekt å få oppmerksomhet å vite at folk er interessert i en.

Men for kvinner så er det ikke noe å skryte over at man menn legger ann på dem. Til å med stygge kvinner får oppmerksomhet av menn. Datingmarkede er på kvinnen sin side, så det vil alltid være neon desperate menn som går i bane rundt kvinner uansett om hun er pen eller ikke

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal dette kobles mot dårlig selvtillit og hvorfor skal man bli fornærmet over at feil menn legger an på en? 

Kan en ikke ta det som et kompliment og synes at det er hyggelig? Jeg synes det er hyggelig i hvert fall, selv om jeg ikke er interessert i dem. Får ingen negative følelser av det. Kun hvis han er innpåsliten og ikke respekterer et nei. 

Anonymkode: 44d1b...6dc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Xcase33 skrev:

Er det ikke veldig lenge siden det ble slutt på at kun menn sjekker? Det er da haugevis av kvinner som tar saken i egne hender. Jeg er godt over 40 og jeg og alle mine jevnaldrende har alltid sjekket dersom vi fant noen interessant, inkludert mannen jeg er gift med. Det kan nok være at du ikke gjør godt nok inntrykk på det annet kjønn at de fatter interesse. ;)

Anonymkode: d174b...3fd

• Liker 7
Gjest lipgloss
Skrevet
15 timer siden, Xcase33 skrev:

white knight ...?? 

Har du ført statistikk 1 av 1000 sier du ....?

Når flere av mine vennepar er blitt sjekket opp av sine koner kan dette umulig være tilfelle.

Usangene dine minner mer om en som trekker kaniner opp av hatten 😊

Gjest lipgloss
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke veldig lenge siden det ble slutt på at kun menn sjekker? Det er da haugevis av kvinner som tar saken i egne hender. Jeg er godt over 40 og jeg og alle mine jevnaldrende har alltid sjekket dersom vi fant noen interessant, inkludert mannen jeg er gift med. Det kan nok være at du ikke gjør godt nok inntrykk på det annet kjønn at de fatter interesse. ;)

signerer denne :)

En helt riktig oppfattning av hvordan situasjonen er

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, Xcase33 skrev:

"Kvinner blir bare valgt." Lol, nei. Kvinner er ikke så passive og tiltaksløse som du fremlegger her, og det viser enten at du ikke har peiling på kvinner, eller at du bruker det som en beskyttelsesmekanisme fordi ingen kvinner viser interesse for deg. Ingen av delene hjelper deg på datingmarkedet akkurat. 

Anonymkode: de89a...434

• Liker 5
Skrevet (endret)
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det betyr bare at du har lav selvtillit pg ikke har noe tillit til deg selv som kommer innenfra. Du er derfor under andre mennesker sin nåde mtp hvordan du føler deg om deg selv, for du er avhengig av at andre komplimenterer deg 

Anonymkode: 3feac...62a

For noe tull og tøys! Man er verken avhengig av komplimenter, har lav selvtillit , og/eller under "andres nåde" mpt. selvfølelsen bare fordi man blir glad av litt positiv oppmerksomhet:bond:

Om det er noe som vitner om lav selvtillit, så er det i så fall det å bli fornærmet av at noen man synes er "mindre attraktive" enn en selv prøver seg, og at komplimenter eller oppmerksomhet kun har verdi om det kommer fra noen en anser som attraktive...

Endret av Beeblebrox
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

:Nikke:       :5:

Anonymkode: a00c3...fb4

AnonymBruker
Skrevet
På 13.5.2017 den 2.23, squidboy skrev:

Ingenting gale i det. Det er kjekt å få oppmerksomhet å vite at folk er interessert i en.

Men for kvinner så er det ikke noe å skryte over at man menn legger ann på dem. Til å med stygge kvinner får oppmerksomhet av menn. Datingmarkede er på kvinnen sin side, så det vil alltid være neon desperate menn som går i bane rundt kvinner uansett om hun er pen eller ikke

Hvor har du det ifra at stygge kvinner også får oppmerksomhet fra menn...?  Tror de må være i din egen fantasi for Kjenner flere såkalte stygge kvinner som ALDRI får noen oppmerksomhet fra noen menn...

Anonymkode: e4c61...c8e

• Liker 2
Skrevet
På 12.5.2017 den 22.57, AnonymBruker skrev:

Det er jo hyggelig å få oppmerksomhet, at folk liker deg :) Men jeg synes det er litt synd at man må poengtere at man blir glad om menn "uansett utseende" liker en, det er jo sånn alle tenker, både kvinner og menn.

Til de som skriver at alle, til og med stygge kvinner, blir lagt an på, så er det selvsagt ikke slik. Jeg vet ikke om jeg går for å være stygg, men jeg har allikevel aldri blitt direkte lagt an på i Norge. I andre europeiske land er folk litt mer direkte, på godt og vondt. Nå oppholder jeg meg relativt sjelden på byens utesteder rett før stengetid, så det er kanskje derfor.

Ikke at det gjør noen forskjell for de som tror at kvinner har det så lett - mitt inntrykk er at det er disse mennene som ønsker å komme i kontakt men ikke våger, føler seg underlegne, kanskje ser at dama de liker får mye oppmerksomhet fra andre menn. Da skjønner jeg at man blir frustrert. Men man bør aldri gå fra det til å lage en universell sannhet for seg selv.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...