AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #1 Skrevet 12. mai 2017 jeg har bestandig brukt p-piller som prevensjon, men vi ønsker nå å gå over til kondom. Noen spesiell merke som dere har god erfaring med? Pris på store pakker (stor i strl og antallet)? Anonymkode: 47029...658
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #2 Skrevet 12. mai 2017 gratiskondomer.no Anonymkode: fcf3b...27f 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #3 Skrevet 12. mai 2017 Bare søk litt på de valige merkene og prøv noen. Det er ikke værre enn det Anonymkode: 48cd4...224
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #4 Skrevet 12. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: gratiskondomer.no Anonymkode: fcf3b...27f Kjenner ikke til siden!? Ekte side? Anonymkode: 47029...658
Hjärtat Skrevet 13. mai 2017 #6 Skrevet 13. mai 2017 Gratiskondomer er en ekte side, men de kondomene synes jeg er helt forferdelige. Samleiet blir ikke godt med de kondomene, for meg i hvert fall. Men det er jo verdt et forsøk?:) Vi liker True feeling og Power best:) Herfra: http://www.rfsu.se/no/Norsk/Produkter/Kondomer/
blaffen Skrevet 14. mai 2017 #7 Skrevet 14. mai 2017 Ikke kjøp store kvanta før dere har funnet en modell dere er fornøyd med.. Seriøst, å bruke for trang kondom er virkelig ikke noe stas! Litt som å ha på seg sko som er 2 nummer for små! https://www.kondomeriet.no/inspirasjon/slik-gjor-du-det/kondomguiden/ Her er en liste over lengde og bredde på en del vanlige merker. Prøv litt forskjellig. Selv synes jeg RFSU Profil er ubehaglig å ha på seg(for trange), jeg foretrekker Durex Pleasuremax.. Litt rart at de skal oppleves så forskjellig når de bare er 3mm bredere, mistenker at det er andre ting som også har noe å si(passform osv). Som sagt, prøv dere frem. 1
innsats Skrevet 14. mai 2017 #8 Skrevet 14. mai 2017 Mysize 69 er bra hvis den er tjukk. Har selv omkrets 18cm og bruker dette merket. Må bestilles. Sinful har dem. Som med sko som er for små. Det er ikke bra for blodomløpet. Trange kondomer hindrer full ereksjon. Et tips er å kjøpe kondomer som har ca samme omkrets som når den er slapp. Med slapp omkrets på 14cm var Mysize og Pasante 69 de nærmeste. Når det gjelder kondomer så er der omkretsen som teller. Hørt det før?Gents.se har og tabell og bra utvalg. De leverer lynraskt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå