123mua Skrevet 12. mai 2017 #1 Skrevet 12. mai 2017 Hei! Vært prøver i 9 mnd.. har etter ni mnd etter pilleslutt prøvd aktivt å bli gravid, har Desverre gått ned mye i vekt og har nå en BMI på 17,5. Jeg skulle hatt mensen på søndag, og den har fortsatt ikke kommet. Jeg tok test samme dag som jeg forventer mens, men negativ ... tok også en test på tirsdag eller onsdag og den var også negativ, så jeg var og er veldig bekymret for at jeg har mister menstruasjonen min pga undervekten min. På onsdag når jeg tørket meg så var papiret lyse lyse rosa, så ikke ut som blod bare misfarget urin rett og slett. Tenkte ikke noe mer på det, siden det var bare den ene doturen det var sånn. I dag igjen på jobb så hadde jeg også slik når jeg tørket meg. Men nå er det ikke no mer.. tørr ikke håpe på at jeg er gravid. noen som har opplevd lignende ?
123mua Skrevet 12. mai 2017 Forfatter #2 Skrevet 12. mai 2017 Glemte forresten skrive at jeg hadde litt mensmurringer samme dag jeg forventet mensen og hadde følelsen av at "nå kommer det" hele tiden. Hadde også litt mensenmurringer på tirsdag
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #3 Skrevet 13. mai 2017 Jeg hadde slik da jeg var undervektig, med Bmi på bare 16,5. Var aldri gravid, tror jeg var midlertidig steril i denne perioden fordi jeg spottet en del rosa og manglende menstruasjon. Og dette indikerer jo på at jeg ikke hadde eggeløsning, så ofte (pga undervek og manglende mens). Nå har jeg gått opp 17 kilo, og har Bmi på ca 20-21. Jeg har fått tilbake den gode kraftige menstruasjonen, og har Eggeløsning. Mitt tips til deg er å ta en test dagen etter at du egentlig skal ha mensen. Og etter dette burde du kjøpe deg Eggeløsning tester og finne ut om du i det hele tatt har eggeløsning:) Anonymkode: 92b3f...9b3
123mua Skrevet 15. mai 2017 Forfatter #4 Skrevet 15. mai 2017 På 13.5.2017 den 3.45, AnonymBruker skrev: Jeg hadde slik da jeg var undervektig, med Bmi på bare 16,5. Var aldri gravid, tror jeg var midlertidig steril i denne perioden fordi jeg spottet en del rosa og manglende menstruasjon. Og dette indikerer jo på at jeg ikke hadde eggeløsning, så ofte (pga undervek og manglende mens). Nå har jeg gått opp 17 kilo, og har Bmi på ca 20-21. Jeg har fått tilbake den gode kraftige menstruasjonen, og har Eggeløsning. Mitt tips til deg er å ta en test dagen etter at du egentlig skal ha mensen. Og etter dette burde du kjøpe deg Eggeløsning tester og finne ut om du i det hele tatt har eggeløsning:) Anonymkode: 92b3f...9b3 Hei! ja, har jo også vært redd for at eggløsingen er borte. har kjøpt eggløsningstester og kun fått negative, så kan jo hende ... i dag fikk jeg faktisk mensen 8 dager forsent! så jeg har iallfall ikke mistet den! *lykke* legen sa jeg skulle slutte å teste eggløsning og at jeg heller skulle fokusere på å legge på meg. veide meg i dag og har faktisk gått opp 1,5 kilo!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå