AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #1 Skrevet 12. mai 2017 Hei =) Rett etter vgs brukte jeg 3 1/2 år på min bachelor, og hadde da lån fra lånekassen - det lånet har jeg nå betalt ned (er 34 år). Har veldig lyst til å studere igjen men nå noe helt annet og kanskje med master - så da lurer jeg på om noen vet om jeg kan få lån for 5-6 nye år? Har sendt mail til lånekassen, men de svarer tregt så håper noen her inne har erfaring med dette. Anonymkode: fd502...1e0
_Tvillingjenta_ Skrevet 12. mai 2017 #2 Skrevet 12. mai 2017 (endret) https://lanekassen.no/nb-NO/Stipend-og-lan/Hoyere-utdanning/krav-og-vilkar-for-a-fa-stotte/Antall-ar-med-stotte/ Du kan, normalt sett, få støtte i max 8 år, du har brukt opp 3,5 av dine, ergo kan du få støtte i 4,5 år til 😊 Edit; skriveleif Endret 12. mai 2017 av _Tvillingjenta_
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #3 Skrevet 13. mai 2017 Takk for svar tvillingjenta Det står ingenting der om man allerede har betalt ned alt/deler av studielånet, så håpet jeg kunne få for 5 år, men det gir jo mening at det er maksimum 8 år uansett. Brukte 1/2 år lengre tid pga sykdom/operasjon så forhåpentligvis ordner det seg uansett! Anonymkode: fd502...1e0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå