Gå til innhold

Diskutert situasjoner, hendelser - ikke andre mennesker.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noe av det mest usjarmerende jeg både ser og hører er sånne "klikker" med damer som setter seg ned og diskuterer andre mennesker.
De setter seg ned i en slags klase og setter i gang og snakker om et eller annet menneske som ikke er der. 

Hvorfor diskuterer de ikke noe som heller noe annet som situasjoner, og interessante hendelser?

Noen jeg kjenner litt er sånn. De setter seg ned 3-4 stk og bare baksnakker og baksnakker. Det er ikke noe gøy for oss som må høre på det heller (vanskelig å komme seg unna sånne folk). Jeg har skrevet det før og skriver det igjen: noe så lite sjarmerende. 
Det skjønner jo ikke det selv at de er så lite tiltalende der de trykker maten i seg for å diskutere andre folk. 

Må si jeg lo skikkelig når disse jentene tok med seg kjærestene sine på det også. :hakeslepp: 

Anonymkode: 37875...508

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Finnes nok av slike. De kan ikke ha så mye annet å snakke om. 

Anonymkode: e08b2...7e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finnes nok av slike. De kan ikke ha så mye annet å snakke om. 

Jeg tror dem har ganske dårlig selvtillit, men det som forbauser meg er at kjærester, ektemenn og kamerater blir med disse damene som holder på med det der. Det er dårlig i seg selv å gjøre det, men det virker så taper-aktig når gutter/menn blir med på det. Gutter/menn gjør liksom ikke sånn så da virker de så femi. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enig. Det er alltid kjempe flaut.

Anonymkode: 3327d...b25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aktivdame
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noe av det mest usjarmerende jeg både ser og hører er sånne "klikker" med damer som setter seg ned og diskuterer andre mennesker.
De setter seg ned i en slags klase og setter i gang og snakker om et eller annet menneske som ikke er der. 

Hvorfor diskuterer de ikke noe som heller noe annet som situasjoner, og interessante hendelser?

Noen jeg kjenner litt er sånn. De setter seg ned 3-4 stk og bare baksnakker og baksnakker. Det er ikke noe gøy for oss som må høre på det heller (vanskelig å komme seg unna sånne folk). Jeg har skrevet det før og skriver det igjen: noe så lite sjarmerende. 
Det skjønner jo ikke det selv at de er så lite tiltalende der de trykker maten i seg for å diskutere andre folk. 

Må si jeg lo skikkelig når disse jentene tok med seg kjærestene sine på det også. :hakeslepp: 

Det går an å stoppe dem.

Bryt inn, vri temaet over på noe nøytralt.😉 Har gjort det mange ganger. Det funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror dem har ganske dårlig selvtillit, men det som forbauser meg er at kjærester, ektemenn og kamerater blir med disse damene som holder på med det der. Det er dårlig i seg selv å gjøre det, men det virker så taper-aktig når gutter/menn blir med på det. Gutter/menn gjør liksom ikke sånn så da virker de så femi. :fnise: 

Ja enig. Min mann hadde blitt flau over meg hvis jeg holdt på slik. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Juanita skrev:

Du baksnakker da selv disse folka så det suser etter her på nett 

Nei - tror du jeg har fritidsproblemer? Jeg diskuterer situasjoner og hendelser. Det er to forskjellige ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes det er veldig lett å komme unna slike mennesker, bortsett fra i jobb-/utdanningssammenheng eller i påtvungne venne-/familieselskaper.

Når det er sagt synes jeg ikke det er noe galt i å diskutere mennesker så fremt man ikke er ekkel i måten man snakker om dem på. Mennesker omgås vi hele tiden, og er en del av de fleste situasjoner og hendelser vi opplever. Jeg synes det er ganske naturlig å inkludere andre mennesker når man snakker om dette, men jeg snakker jo aldri om andre mennesker på en ekkel eller umoden måte. 

Anonymkode: d80fb...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...