Smashields Skrevet 12. mai 2017 #1 Skrevet 12. mai 2017 Jeg er litt redd for at Sana ikke er så representativ for muslimske jenter i Norge. Hun er bare en avholds human-etiker med et svart skaut som mediterer litt iblant? Jeg er litt redd for at de fleste muslimske jenter SELV ville holdt seg mye lenger utenfor festegjengene? Kanskje 80-90% hvertfall? Hva tror dere? ;> Jeg tror det er få muslimer som er så sosialt aktivt med på alt som skjer? Stemmer det? Fordi de selv legger bånd på seg til å holde seg unna alle oss 'ureine'?
Gjest NotNaomi Skrevet 12. mai 2017 #2 Skrevet 12. mai 2017 Hvorfor tror du alt dette? Kjenner du noen muslimske jenter?
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #3 Skrevet 13. mai 2017 Som muslim kjenner jeg meg i Sana. Hun går på en vgs med mange nordmenn og da er hun kanskje invitert på ¨alt¨ mulig. Pluss at gjengen hennes består av kun nordmenn. På vgsen jeg gikk på var det blanding av nordmenn og utlendinger. Når nordmennene hadde sine fester gadd jeg kanskje å dra på noen av de, gjerne med en venninne som ikke drakk og ikke tok helt av. Andre ganger dro jeg ikke og valgte å være med de utenlandske venninnene mine på kafe/spisested. Hadde de fleste i klassen min vært norske måtte jeg kanskje være mer sosial og være med på ¨alt¨. Det funka fint med 50/50 sånn at jeg kunne være med på det som passet meg. Og nei, jeg ser ikke på ikke-muslimer som urene wtf? Anonymkode: 51e26...a9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå