Gjest Anonymous Skrevet 28. desember 2004 #1 Skrevet 28. desember 2004 Hei! Min mann spiser usunt, røyker og synes noe av det verste han kan putte i seg er frukt og grønnsaker. Vi har vært sammen i flere år nå, og kroppen hans viser tydelige tegn på "forfall". Jeg synes det er ekkelt. Han var fin og stram før, og nå buler/henger det ut både her og der. Han ser skikkelig usunn, og i mine øyne mindre sexy ut. (Og dette er ingen gammel mann!! Han er under 30!!) Dette kan jeg vel ikke si til ham? Ja, jeg må i så fall si det veldig pent. Prøver å tenke på om han hadde tatt opp noe negativt om kroppen min. Ikke lett nei. Prøver å handle fornuftig, vi lager sunne middager... men er det ikke nok godt/feit mat i skapet drar han bare på kiosken senere. Han kan finne på å spise kveldsmat (4-8 skiver toast) kl 23-24 på kvelden. Jeg vet han vil forandre seg, han nevner det i alle fall av og til. Og når sommeren kommer så er han så misfornøyd med seg selv som bare det... Sukk. Tips mottas med stor takk!!
Suzy Skrevet 28. desember 2004 #4 Skrevet 28. desember 2004 Klart du kan si det til ham - men du må formulere deg på en OK måte... Jeg vil tro at han er opptatt av at du tenner på ham og vil sikkert gjøre litt innsats for å være sikker på det... og han vil vel ikke bli sinna om du bryr deg om helsa hans og vil beholde ham i live lengst mulig - noe en endret livsstil vil gjøre for ham. Trene sammen er en kjempegod ide - sosialt og trivelig - og det gir helsegevinst for dere begge
Maya22 Skrevet 30. desember 2004 #5 Skrevet 30. desember 2004 jeg har også en mann som har sett sine bedre dager! det jeg imidlertid har funnet ut av, er å rett og slett begynne med meg selv! jeg har begynt å trene litt,spise sunnere,ta vare på utseendet mitt og helsen generelt. det som har skjedd nå, er at han antageligvis er livredd for at han ikke er i min "liga" lenger og at jeg skal gå i fra han til fordel for en som er litt mer "fresh" så nå har han begynt å ta seg sammen...og som mange sikkert vet, så er som regel mannfolka livredd for at dama skal være bedre enn dem,så ta dem på en sleip måte der de får beholde litt av verdigheten :-) lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 3. januar 2005 #6 Skrevet 3. januar 2005 jeg har også en mann som har sett sine bedre dager! det jeg imidlertid har funnet ut av' date=' er å rett og slett begynne med meg selv! jeg har begynt å trene litt,spise sunnere,ta vare på utseendet mitt og helsen generelt. det som har skjedd nå, er at han antageligvis er livredd for at han ikke er i min "liga" lenger og at jeg skal gå i fra han til fordel for en som er litt mer "fresh" så nå har han begynt å ta seg sammen...og som mange sikkert vet, så er som regel mannfolka livredd for at dama skal være bedre enn dem,så ta dem på en sleip måte der de får beholde litt av verdigheten :-) lykke til![/quote'] Skikkelig bra!!!
Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2005 #7 Skrevet 4. januar 2005 Æsj, en som røyker og ikke trener ville ikke jeg ha tatt i en gang....slike menn fortjener ikke å ha sex. Det stinker av røykere og snusere.....æsj! :evil:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå