AnonymSjiraff Skrevet 12. mai 2017 #81 Del Skrevet 12. mai 2017 1 minutt siden, Raven.WritingDesk skrev: Tråden blir bare mer fantasifull as we spea..drink... - @AnonymSjiraff Elsker å skate @Raven.WritingDesk har snappet med Støre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noe tilfeldig Skrevet 12. mai 2017 #82 Del Skrevet 12. mai 2017 2 minutter siden, AnonymSjiraff skrev: @Raven.WritingDesk har snappet med Støre. Drar en @canacas ; @AnonymSjiraff - Er Støre 😸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 6. juli 2017 #83 Del Skrevet 6. juli 2017 Er det fortsatt fest her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 6. juli 2017 #84 Del Skrevet 6. juli 2017 Regner med at @Raven.WritingDesk drikker selv på en torsdags ettermiddag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 6. juli 2017 #85 Del Skrevet 6. juli 2017 Du har en drikk i meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noe tilfeldig Skrevet 28. juli 2017 #86 Del Skrevet 28. juli 2017 På 6.7.2017 den 13.27, Winza skrev: Er det fortsatt fest her? På 6.7.2017 den 13.29, AnonymSjiraff skrev: Regner med at @Raven.WritingDesk drikker selv på en torsdags ettermiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Parkeringsvakt Skrevet 28. juli 2017 #87 Del Skrevet 28. juli 2017 Hmm. Drikker hver fredag, jeg. Noen ganger føles det så ensomt å skrive bøter. Det er som om andre mennesker hater parkeringsvakter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Try2 Skrevet 28. juli 2017 #88 Del Skrevet 28. juli 2017 Canacas er en vakker dame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noe tilfeldig Skrevet 28. juli 2017 #89 Del Skrevet 28. juli 2017 5 minutter siden, Try2 skrev: Canacas er en vakker dame @canacas 7 minutter siden, Parkeringsvakt skrev: Hmm. Drikker hver fredag, jeg. Noen ganger føles det så ensomt å skrive bøter. Det er som om andre mennesker hater parkeringsvakter Jeg skjønner.. men jeg tenkte samholdet parkeringsvakter imellom var sterkt..? Tenkte dere sto i sirkel og lo en høy ond latter på slutten av dagen..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 28. juli 2017 #90 Del Skrevet 28. juli 2017 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Try2 Skrevet 28. juli 2017 #91 Del Skrevet 28. juli 2017 13 minutter siden, Parkeringsvakt skrev: Hmm. Drikker hver fredag, jeg. Noen ganger føles det så ensomt å skrive bøter. Det er som om andre mennesker hater parkeringsvakter Skål Synes dere gjør en viktig jobb jeg. Så er det fint dere er litt fleksible innimellom (noe jeg opplever visse privateselskaper ikke er) Det må jo være litt orden lzm. Bare ta en tur til Palermo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Parkeringsvakt Skrevet 28. juli 2017 #92 Del Skrevet 28. juli 2017 6 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: Jeg skjønner.. men jeg tenkte samholdet parkeringsvakter imellom var sterkt..? Tenkte dere sto i sirkel og lo en høy ond latter på slutten av dagen..? Det ble jeg fortalt på vgs! Men vet du, når jeg vitser om hvordan vi burde søke skiltnummer på bil, bryte oss inn i boligen til vedkommende og klistre parkering forbudt klistermerker i hele boligen er det ingen som smiler. De ser på meg som om jeg er gal eller noe. Hva er greia?? Akkurat nå, Try2 skrev: Skål Synes dere gjør en viktig jobb jeg. Så er det fint dere er litt fleksible innimellom (noe jeg opplever visse privateselskaper ikke er) Det må jo være litt orden lzm. Bare ta en tur til Palermo... Helt enig. Parkeringsvakter er det som skiller demokrati fra anarki. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noe tilfeldig Skrevet 28. juli 2017 #93 Del Skrevet 28. juli 2017 9 minutter siden, AnonymSjiraff skrev: drikker sjiraffer vin..? Og; Tar det lang tid for en sjiraff å bli beruset..? Siden det skal synke ganske langt ned før det får noen effekt..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 28. juli 2017 #94 Del Skrevet 28. juli 2017 Akkurat nå, Raven.WritingDesk skrev: drikker sjiraffer vin..? Og; Tar det lang tid for en sjiraff å bli beruset..? Siden det skal synke ganske langt ned før det får noen effekt..? Drikker vin og jeg blir beruset, man kan bare ikke se det på meg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 28. juli 2017 #95 Del Skrevet 28. juli 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noe tilfeldig Skrevet 28. juli 2017 #96 Del Skrevet 28. juli 2017 8 minutter siden, Parkeringsvakt skrev: Det ble jeg fortalt på vgs! Men vet du, når jeg vitser om hvordan vi burde søke skiltnummer på bil, bryte oss inn i boligen til vedkommende og klistre parkering forbudt klistermerker i hele boligen er det ingen som smiler. De ser på meg som om jeg er gal eller noe. Hva er greia?? Helt enig. Parkeringsvakter er det som skiller demokrati fra anarki. Så du planla allerede å misbruke makta di helt fra barnsben av?!? Fysj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 28. juli 2017 #97 Del Skrevet 28. juli 2017 Akkurat nå, Winza skrev: Hørt du ikke er noe glad i alkohol så ta en cola. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 28. juli 2017 #98 Del Skrevet 28. juli 2017 Akkurat nå, AnonymSjiraff skrev: Hørt du ikke er noe glad i alkohol så ta en cola. Må urinerere så mye av cola så tar rc cola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noe tilfeldig Skrevet 28. juli 2017 #99 Del Skrevet 28. juli 2017 2 minutter siden, Winza skrev: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noe tilfeldig Skrevet 28. juli 2017 #100 Del Skrevet 28. juli 2017 Wups, siteringsfeil.. hva er "rc cola" @Winza ? Og du kan godt si "tisse".. det høres bedre ut enn "urinerere".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå