Gjest noe tilfeldig Skrevet 12. mai 2017 #41 Del Skrevet 12. mai 2017 Akkurat nå, Sphere skrev: Tror jeg blir dritings om vi fortsetter slik 😂 @canacas og @Raven.WritingDesk er trekkspillmestere året 1999. @Sphere er den egentlige identiteten bak AnonymBruker som alltid spør; "tenner du på eldre menn" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Axl Rose Skrevet 12. mai 2017 #42 Del Skrevet 12. mai 2017 Iskald Øl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphere Skrevet 12. mai 2017 #43 Del Skrevet 12. mai 2017 10 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: @Sphere er den egentlige identiteten bak AnonymBruker som alltid spør; "tenner du på eldre menn" 😂😂😂 @Raven.WritingDesk er hun AB'en som alltid starter et tema, men når ting ikke går hennes vei, kommer plutselig masse tilleggsopplysninger som endelig vipper ting i hennes favør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 12. mai 2017 #44 Del Skrevet 12. mai 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noe tilfeldig Skrevet 12. mai 2017 #45 Del Skrevet 12. mai 2017 1 minutt siden, AnonymSjiraff skrev: @AnonymSjiraff går gjennom et kjønnsskifte. @Sphere sparer håret i en lang hestehale @canacas har blækka på baderomsgulvet allerede.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noe tilfeldig Skrevet 12. mai 2017 #46 Del Skrevet 12. mai 2017 11 minutter siden, Bootyhunter skrev: Iskald Øl @Bootyhunter sparer jomfrudommen sin til ekteskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 12. mai 2017 #47 Del Skrevet 12. mai 2017 Akkurat nå, Raven.WritingDesk skrev: @AnonymSjiraff går gjennom et kjønnsskifte Jeg vil vel heller si at jeg ble skiftet kjønnet på mens jeg sov enn at jeg går gjennom et kjønnsskifte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphere Skrevet 12. mai 2017 #48 Del Skrevet 12. mai 2017 1 minutt siden, Raven.WritingDesk skrev: @AnonymSjiraff går gjennom et kjønnsskifte. @Sphere sparer håret i en lang hestehale @canacas har blækka på baderomsgulvet allerede.. Det kommer til å bli en kort kveld @Raven.WritingDesk følger Kim Kardashian på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Axl Rose Skrevet 12. mai 2017 #49 Del Skrevet 12. mai 2017 3 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: @Bootyhunter sparer jomfrudommen sin til ekteskap. Hadde jeg nok ikke levd i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Axl Rose Skrevet 12. mai 2017 #50 Del Skrevet 12. mai 2017 @Raven.WritingDesk skulle ønske hun fortsatt var jomfru Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noe tilfeldig Skrevet 12. mai 2017 #51 Del Skrevet 12. mai 2017 5 minutter siden, AnonymSjiraff skrev: Jeg vil vel heller si at jeg ble skiftet kjønnet på mens jeg sov enn at jeg går gjennom et kjønnsskifte. Du lå i narkose Når du ble operert..?!? Er du omskjært..?? Eller.. hva betyr det du skriver der..?? Jeg er forvirret.. slutt å snakk i gåter. @AnonymSjiraff er panseksuell 3 minutter siden, Bootyhunter skrev: Hadde jeg nok ikke levd i dag Vi har en drikkelek på gang! Keep up!!! @Bootyhunter ønsker seg barn nummer to! 4 minutter siden, Sphere skrev: Det kommer til å bli en kort kveld @Raven.WritingDesk følger Kim Kardashian på Instagram. @Sphere elsker tequila Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphere Skrevet 12. mai 2017 #52 Del Skrevet 12. mai 2017 2 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: Du lå i narkose Når du ble operert..?!? Er du omskjært..?? Eller.. hva betyr det du skriver der..?? Jeg er forvirret.. slutt å snakk i gåter. @AnonymSjiraff er panseksuell Vi har en drikkelek på gang! Keep up!!! @Bootyhunter ønsker seg barn nummer to! @Sphere elsker tequila Tequila tar jeg kun sammen med noen gærne venninner. Så må de passe på meg senere. @Raven.WritingDesk har hatt sex til en Rune Rudberg-slager, uten at vedkommende var Rune Rudberg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingenting2 Skrevet 12. mai 2017 #53 Del Skrevet 12. mai 2017 16 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: @AnonymSjiraff går gjennom et kjønnsskifte. @Sphere sparer håret i en lang hestehale @canacas har blækka på baderomsgulvet allerede.. @Raven.WritingDesk er brukeren som tok hjemme-brazilian og endte med sykehusinnleggelse i dag. Praktisk med flere brukere. @Sphere er naboen som lurker og etterlater sikkel (ellerno) på vinduskarmer hist og pist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noe tilfeldig Skrevet 12. mai 2017 #54 Del Skrevet 12. mai 2017 2 minutter siden, Sphere skrev: Tequila tar jeg kun sammen med noen gærne venninner. Så må de passe på meg senere. @Raven.WritingDesk har hatt sex til en Rune Rudberg-slager, uten at vedkommende var Rune Rudberg selv! Wat?! Tror du ikke jeg er Harry og crazy nok til å ha sex til Rune Rudberg..!!? *diske opp litt GHB* @Sphere digger GHB. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noe tilfeldig Skrevet 12. mai 2017 #55 Del Skrevet 12. mai 2017 2 minutter siden, canacas skrev: @Raven.WritingDesk er brukeren som tok hjemme-brazilian og endte med sykehusinnleggelse i dag. Praktisk med flere brukere. @Sphere er naboen som lurker og etterlater sikkel (ellerno) på vinduskarmer hist og pist. Hva er "hjemme- brazilian"..? Hvilken tråd har jeg ikke fått med meg..? @canacas digger Davy Vatne fordi han sto frem som coca cola avhengig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphere Skrevet 12. mai 2017 #56 Del Skrevet 12. mai 2017 Akkurat nå, canacas skrev: @Raven.WritingDesk er brukeren som tok hjemme-brazilian og endte med sykehusinnleggelse i dag. Praktisk med flere brukere. @Sphere er naboen som lurker og etterlater sikkel (ellerno) på vinduskarmer hist og pist. 😂😂😂 @canacas er AB'en som alltid roper "dump ham!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 12. mai 2017 #57 Del Skrevet 12. mai 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphere Skrevet 12. mai 2017 #58 Del Skrevet 12. mai 2017 2 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: Wat?! Tror du ikke jeg er Harry og crazy nok til å ha sex til Rune Rudberg..!!? *diske opp litt GHB* @Sphere digger GHB. Gigantic Horse Bollocks? Tror du har misforstått fetisjen min. @Raven.WritingDesk er hun som alltid glemmer igjen ting hos en mann, for å sikre seg at hun får se ham miiiinst en gang til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingenting2 Skrevet 12. mai 2017 #59 Del Skrevet 12. mai 2017 2 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: Hva er "hjemme- brazilian"..? Hvilken tråd har jeg ikke fått med meg..? @canacas digger Davy Vatne fordi han sto frem som coca cola avhengig.. Herregud du er lite oppdatert ass. @Raven.WritingDesk ER Davy Watne. 1 minutt siden, Sphere skrev: 😂😂😂 @canacas er AB'en som alltid roper "dump ham!" @Sphere er typen det er snakk om i alle "dump ham" - trådene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noe tilfeldig Skrevet 12. mai 2017 #60 Del Skrevet 12. mai 2017 Akkurat nå, Sphere skrev: Gigantic Horse Bollocks? Tror du har misforstått fetisjen min. @Raven.WritingDesk er hun som alltid glemmer igjen ting hos en mann, for å sikre seg at hun får se ham miiiinst en gang til. @Sphere er han som stjeler noe fra veska til daten, for å sikre ser at han får se henne miiiiinst en gang til 😜🍷🦄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå