Gjest noe tilfeldig Skrevet 12. mai 2017 #1 Del Skrevet 12. mai 2017 Pysjen på, rævva i sofaen, Rødt i glasset,og KåGe på mobilen! 🍷💕 🎼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingenting2 Skrevet 12. mai 2017 #2 Del Skrevet 12. mai 2017 Drikker du nå igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noe tilfeldig Skrevet 12. mai 2017 #3 Del Skrevet 12. mai 2017 2 minutter siden, canacas skrev: Drikker du nå igjen? Sier hun som har et nick basert på flatfylla..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphere Skrevet 12. mai 2017 #4 Del Skrevet 12. mai 2017 Skåååål! 🍻 På forhånd unnskyld for alle grisemeldinger og dick pics som vil dukke opp i innboksen deres i kveld/natt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingenting2 Skrevet 12. mai 2017 #5 Del Skrevet 12. mai 2017 Akkurat nå, Raven.WritingDesk skrev: Sier hun som har et nick basert på flatfylla..... Jeg er det edrueste fyllesvinet du kan tenke deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noe tilfeldig Skrevet 12. mai 2017 #6 Del Skrevet 12. mai 2017 Akkurat nå, canacas skrev: Jeg er det edrueste fyllesvinet du kan tenke deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingenting2 Skrevet 12. mai 2017 #7 Del Skrevet 12. mai 2017 1 minutt siden, Raven.WritingDesk skrev: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noe tilfeldig Skrevet 12. mai 2017 #8 Del Skrevet 12. mai 2017 8 minutter siden, canacas skrev: Krangler vi eller flørter vi..? Jeg er forvirra.. men interessert.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingenting2 Skrevet 12. mai 2017 #9 Del Skrevet 12. mai 2017 Akkurat nå, Raven.WritingDesk skrev: Krangler vi eller flørter vi..? Jeg er forvirra.. men interessert.. Begge deler. Jeg er vanskelig, det er min "heteste" sjekkegreie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noe tilfeldig Skrevet 12. mai 2017 #10 Del Skrevet 12. mai 2017 14 minutter siden, Sphere skrev: Skåååål! 🍻 På forhånd unnskyld for alle grisemeldinger og dick pics som vil dukke opp i innboksen deres i kveld/natt... WOOhhOoooo! For å booste moralen burde vi ha en DRIKKELEK! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noe tilfeldig Skrevet 12. mai 2017 #11 Del Skrevet 12. mai 2017 Akkurat nå, canacas skrev: Begge deler. Jeg er vanskelig, det er min "heteste" sjekkegreie. Aaahhhh, jeg ELSKER en god jakt!! *rulle opp ermene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingenting2 Skrevet 12. mai 2017 #12 Del Skrevet 12. mai 2017 Akkurat nå, Raven.WritingDesk skrev: Aaahhhh, jeg ELSKER en god jakt!! *rulle opp ermene* Bra du ikke måtte rulle opp armene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphere Skrevet 12. mai 2017 #13 Del Skrevet 12. mai 2017 7 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: WOOhhOoooo! For å booste moralen burde vi ha en DRIKKELEK! Helt klart! Hvor starter vi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noe tilfeldig Skrevet 12. mai 2017 #14 Del Skrevet 12. mai 2017 Akkurat nå, Sphere skrev: Helt klart! Hvor starter vi? Jeg aner ikke.. eneste drikkelekene jeg kan baserer seg på bruk av kortstokk.. jeg skal Google "online drinkinggames".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphere Skrevet 12. mai 2017 #15 Del Skrevet 12. mai 2017 3 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: Jeg aner ikke.. eneste drikkelekene jeg kan baserer seg på bruk av kortstokk.. jeg skal Google "online drinkinggames".. Nå er jeg spent. Hittil har jeg tatt en slurk per sutresang jeg har satt på, og er brisen allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 12. mai 2017 #16 Del Skrevet 12. mai 2017 Akkurat. Hmmm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noe tilfeldig Skrevet 12. mai 2017 #17 Del Skrevet 12. mai 2017 (endret) 11 minutter siden, Sphere skrev: Nå er jeg spent. Hittil har jeg tatt en slurk per sutresang jeg har satt på, og er brisen allerede. Ok. Jeg fant ingenting på nett men fant på en selv: vi skal komme med ja/nei påstander om hverandre. eksempel @Sphere er mann, @Sphere har mørkt hår, @Sphere liker klassisk musikk osv. For hvert nei den med påstanden får, må man drikke. Hvem er med..? Er lov å slenge seg med når som helst i tråden den man tagger spørsmålet til svarer da ja/nei (og avsender må drikke eller ikke) også stiller vedkommende spørsmålet videre til andre deltagere i tråden... HVEM ER MED??? Edit; ikke lov å stille et tidligere stilt spørsmål til en deltager. Endret 12. mai 2017 av noe tilfeldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphere Skrevet 12. mai 2017 #18 Del Skrevet 12. mai 2017 (endret) 7 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: Ok. Jeg fant ingenting på nett men fant på en selv: vi skal komme med ja/nei påstander om hverandre. eksempel @Sphere er mann, @Sphere har mørkt hår, @Sphere liker klassisk musikk osv. For hvert nei den med påstanden får, må man drikke. Hvem er med..? Er lov å slenge seg med når som helst i tråden den man tagger spørsmålet til svarer da ja/nei (og avsender må drikke eller ikke) også stiller vedkommende spørsmålet videre til andre deltagere i tråden... HVEM ER MED??? Edit; ikke lov å stille et tidligere stilt spørsmål til en deltager. Jeg er med! Og tok meg en slurk! Endret 12. mai 2017 av Sphere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noe tilfeldig Skrevet 12. mai 2017 #19 Del Skrevet 12. mai 2017 2 minutter siden, Sphere skrev: Jeg er med! Og tok meg en slurk! Jeg starter! @Sphere har blå øyne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingenting2 Skrevet 12. mai 2017 #20 Del Skrevet 12. mai 2017 Canacas føler seg utenfor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå