Baby Skrevet 28. desember 2004 #1 Del Skrevet 28. desember 2004 Noen som kan gi meg noen tips på hvordan jeg kan bli ferdig med en ex og komme meg videre? Har en voldsom hang up på han, og merker at jeg savner han ennå jeg ikke burde det. Jeg gjorde det slutt fordi han ikke var noe å samle på for å si det sånn. Problemet er at vi har en datter sammen og hun minner meg alltid om han. Jeg har prøvd å beholde et vennskap med han pga henne, men det er vanskelig fordi han er så ustabil. Vet ikke hvorfor jeg ikke klarer å bli ferdig med han, kan være på grunn av en fantastisk kropp som jeg ikke kan få nok av 8) , men det kan da ikke være eneste grunnen? Vi var ikke sammen spesielt lenge heller, så det burde da gå an å gi slipp. Noen tips på hvordan komme seg videre? Har vært på byen et par ganger, men tar meg selv i å se etter typer som han, og de er det ikke mange av her i byen, belive me. For meg så er utseende et viktig første intrykk desverre. Sikkert mange flotte gutter der ute, men jeg syns de også må se bra ut, ha fin kropp for at jeg skal bli interessert. Sikkert overfladisk, men det er bare meg. Har prøvd det motsatte og det funka ikke i lengden. Huff, dette ble mye rot, sorry. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. desember 2004 #2 Del Skrevet 28. desember 2004 For meg så er utseende et viktig første intrykk desverre. Sikkert mange flotte gutter der ute' date=' men jeg syns de også må se bra ut, ha fin kropp for at jeg skal bli interessert. Sikkert overfladisk, men det er bare meg. Har prøvd det motsatte og det funka ikke i lengden.[/quote'] Jeg synes synd på jenter og gutter som ikke klarer å se forbi et utseende til andre folk. Vet at dette ikke var det du ville ha svaret på, men blir irritert når slike folk som deg med innsnervet syn på folk svarer. Overfladisk...Yepp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baby Skrevet 28. desember 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 28. desember 2004 Svarer på hva mener du? Hva man tiltrekkes av er jo forskjellig fra person til person og ikke noe som er så lett å styre spør du meg. Skulle gjerne tiltrekkes av noe annet jeg for da hadde jeg hatt mange flere å velge blandt. Tror det går litt på det at når man trener og er opptatt av hvordan man selv ser ut så vil man gjerne ha en kjæreste som også gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. desember 2004 #4 Del Skrevet 28. desember 2004 Utseende kommer i andre rekke for meg i alle fall. Det oppdaget jeg allerede dag jeg var fjorten og hadde gått og vært avstandsforelsket i en kar i over ett år. Så møtte jeg han, men straks han åpnet munnen og sa noe, forsvant alle følelser som dugg for sola... (han var ikke frekk eller noe, men bare "feil") - og ikke var jeg lei meg engang, kun litt oppgitt over all den tida jeg hadde kastet bort på å gå og tenke på den idioten... (men kanskje var jeg idioten, som hadde kastet vekk så mye tid....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baby Skrevet 28. desember 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 28. desember 2004 Utseende kommer i andre rekke for meg i alle fall. Det oppdaget jeg allerede dag jeg var fjorten og hadde gått og vært avstandsforelsket i en kar i over ett år. Så møtte jeg han, men straks han åpnet munnen og sa noe, forsvant alle følelser som dugg for sola... (han var ikke frekk eller noe, men bare "feil") - og ikke var jeg lei meg engang, kun litt oppgitt over all den tida jeg hadde kastet bort på å gå og tenke på den idioten... (men kanskje var jeg idioten, som hadde kastet vekk så mye tid....) Skjønner hva du mener. Er litt sånn jeg har det med han ex'n min. Sier ikke alt utseende betyr alt, men det er jo som regel det man først legger merke til ved en person. Noen sa til meg en gang at utsende teller 10%, men det er de viktigste 10% for de er de du første legger merke til eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 28. desember 2004 #6 Del Skrevet 28. desember 2004 Du kommer ikke til å være interessert i noen nye (uansett hvordan de ser ut) før du klarer å komme over eksen. Og du kommer ikke over eksen før du får han mest mulig ut av livet ditt. Det er jo ikke mulig å unngå han helt siden dere har et barn sammen, men å være "venner" kommer ikke til å funke. Ha så mye med han å gjøre som du må for å få et godt samarbeide om datteren, kutt alt annet. Ingen samtaler eller meldinger som ikke har med henne å gjøre, ikke noe samvær ut over overlevering osv. Vit minst mulig om hva han ellers bedriver tida med, la han vite minst mulig om hva du driver med. Når du klarer å ha det bra med deg selv uten han er du klar for å finne noen andre, ikke før. Nå leter du bare etter en erstatning, og det hverken kan eller bør du finne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baby Skrevet 28. desember 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 28. desember 2004 Du kommer ikke til å være interessert i noen nye (uansett hvordan de ser ut) før du klarer å komme over eksen. Og du kommer ikke over eksen før du får han mest mulig ut av livet ditt. Det er jo ikke mulig å unngå han helt siden dere har et barn sammen, men å være "venner" kommer ikke til å funke. Ha så mye med han å gjøre som du må for å få et godt samarbeide om datteren, kutt alt annet. Ingen samtaler eller meldinger som ikke har med henne å gjøre, ikke noe samvær ut over overlevering osv. Vit minst mulig om hva han ellers bedriver tida med, la han vite minst mulig om hva du driver med. Når du klarer å ha det bra med deg selv uten han er du klar for å finne noen andre, ikke før. Nå leter du bare etter en erstatning, og det hverken kan eller bør du finne. Takk for svar! Har egentlig klart meg bra alene så lenge jeg ikke traff han. Han bodde andre steder i 15 mnd, traff datteren vår først når hun var 9 mnd. Skjønner hva du mener, men det er bare det at hver gang jeg ser han så blir jeg fortapt igjen. Skjønner egentlig ikke hvorfor siden det er så mye ved han jeg ikke liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. desember 2004 #8 Del Skrevet 28. desember 2004 Jeg synes synd på jenter og gutter som ikke klarer å se forbi et utseende til andre folk. Vet at dette ikke var det du ville ha svaret på, men blir irritert når slike folk som deg med innsnervet syn på folk svarer. Overfladisk...Yepp.. Det er gjerne folk som ikke er så heldig med utseendet sitt selv som er negative til at utseendet betyr "noe". Herregud, selvfølgelig betyr useendet alt! I "utseendet" legger jeg faktisk utseende kombinert med livsgnisten og utstrålingen som gjenspeiler personligheten. Hallo, vi er ikke statuer eller roboter vi er mennesker og når vi sier at utseendet betyr mye ligger det implisitt i dette at ALT som utgjør personen betyr noe. Elendige raddiser og kvinnesaks-raddiser: dere skal alltid tro at dere er så lite overfladiske. Til trådstarter: du er ikke overfladsik bare fordi du ser etter menn som likner din eks. Det er helt naturlig. Det er vanskelig å komme seg videre...det er bare noe alle sier: "kom deg videre". Lett for dem å si. Du må nok ta den tyngste veien: dette tar lang tid. Og det krever aktivt arbeid fra din side. Men lykke til på veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Icy Skrevet 30. desember 2004 #9 Del Skrevet 30. desember 2004 Takk for svar! Har egentlig klart meg bra alene så lenge jeg ikke traff han. Han bodde andre steder i 15 mnd, traff datteren vår først når hun var 9 mnd. Skjønner hva du mener, men det er bare det at hver gang jeg ser han så blir jeg fortapt igjen. Skjønner egentlig ikke hvorfor siden det er så mye ved han jeg ikke liker. Er ikke vits i å prøve å skjønne det heller for du / dere jenter kommer aldri til å skjønne dere på dere selv noensinne :o Dere jenter liker jo en mann fordi han er barsk, sexy, fin kropp som du nevnte + at han er litt drittsekk siden det er sider du ikke liker ved han. Så alikevell ser du etter personer som ligner på x'en din når du drar på byn... Du sier du trener og holder deg i form så da må han også gjøre det. Vell du får neppe i både pose og sekk. Virker som du er meget opptatt av kropp, og utifra min tolkning (kan godt hende jeg er heeelt ute å kjøre) så er kanskje typen din er typisk treningsfyr som trener vekter og ser stor og sterk ut? Ja da får jeg si lykke til videre om 10-15 år hvis du ikke har dumpet han pga at han ikke har så fin kropp lenger.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. desember 2004 #10 Del Skrevet 30. desember 2004 Jeg synes også utseendet og ikke minst utstråling er viktig. Det er da heller ikke slik at de mindre pene er mindre "slemme"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. desember 2004 #11 Del Skrevet 30. desember 2004 Jaha? Icy, du er et eksempel på menn som ike forstår hvordan kvinner tenker....Jeg anbefaler filmen "What women want". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. desember 2004 #12 Del Skrevet 31. desember 2004 Utseendet og utstråling er det noen som nevner her... Utstråling er selvfølgelig viktig... en som er dopa ned på f.eks. psykiatrisk har ikke så veldig mye utstråling der og da... (et dårlig eksempel, men...) Men hva med indre kvaliteter? En mann/kvinne kan være uhyggelig sjarmerende og smart og veltalende, men likevel mangle egenskaper som f.eks. empati. En "uten" empati, kan gjerne ha en sterk utstråling... Det gjelder å passe seg i denne jungelen. Hvorfor du, trådstarter, er opptatt av eksen din som verken har behandlet deg (eller barnet) noe særlig bra, er det bare du selv som kan svare på. Vær obs på at den neste du treffer, kan inneha nøyaktig de samme egenskapene som eksen din. Noen ganger tiltrekkes man av slike menn. Bruk litt tid på deg selv, og prøv å finne ut av hvorfor... Og husk at du aldri kan forandre en annen. (Det er vanskelig nok å forandre seg selv...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå