Gå til innhold

En utblåsing, pass på dere som allerede er negative!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan vl bare begynne..

Det er umulig å ikke bli smittet , i det minste påvirket av dette samfunnet. Alle blir det vel på en måte!! Det forferdelige perfekjaget. Er det rart man får angst og blir syk?? Føler seg deprimert fordi en ikke føler en når opp? Sammenligner seg med andre som har klart alt du ikke har klart?! 

Instaselfier om de flotte ferieturene annen hver mnd, endelig fikk noen jobben de har drømt om, folk har møtt kjæresten, noen oppfyller kriteriene og får barn og gifter seg i en alder av 27. 

Barn får ikke vlge utd, så de ikke velger feil. Min mammas eks sine barn skulle visst ikke få velge videregående selv, da de må ta noe sikkert og bra lønnet...så det ikke går som med hennes eldste barn. Å få vanlig jobb eller bli arb.ledig. Slik at de kan kjøre stasjonsvogn , ha fin leilighet, barn og kan poste alle instabildene av det perfekte livet. For ALLE som vil bli missunnelige selvsagt.. 

Jager du ikke etter noe av dette, har du mest sannsylig en diagnose. 

For ikke å snakke om utseendet. Særlig om du er kvinne. I en alder av 30 blir de yngre konkurrentene. Rynkene kommer og tennene gulner. Vekta øker vel gjerne også. Dette begynner noen allerede i 24 års alder å fikse på.

perfekt meg her og perfekt meg der. Herregud,bseriøst. Jeg blir sliten av mennesker!! Jeg får direkte angst når jeg hører ordet graviditet, innvandring o.l. 

Anonymkode: 8f58d...ece

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du helt ærlig, hva er greia med disse diagnosene du mener folk har? Har du en, eller? :klo: 

Og for å svare på spørsmålet: Jeg får aldri sånne type ting jeg. Og det er synd for det hadde jo bare vært gøy å se hvordan noen hadde det på ferie og sånt. :) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker det er viktig å være bevisst dette, og hvor umulig og bortkastet det er å jage etter "det perfekte". Man bestemmer selv hvor mye man ønsker å vektlegge slike ting i eget liv.

Anonymkode: 32409...ab6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...