AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #1 Skrevet 12. mai 2017 Nå trenger jeg litt hjelp gitt! Jeg er på ingen måte bevandret i babyverden, og lurer nå fælt på hva jeg skal kjøpe i gave til nybakte foreldre. På spørsmål om det var noe spesielt de ønsket seg, fikk jeg til svar at de trenger klær til en Sydenreise i sommer. Babyen vil på reisetidspunktet være drøyt 2 måneder. Hva i alle dager kjøper man...? UV-drakt? Solbriller? Kortarmede bodyer? Hva trenger egentlig en så liten baby i sommervarmen? Hjelp! Anonymkode: 8716b...62e
Minlillelykke Skrevet 12. mai 2017 #2 Skrevet 12. mai 2017 Solhatt med øreklaffer er veldig fint, kortermede bodyer, heldrakt som er kortermet og med korte ben. Evt tynne langremet bodyer og tynne tightser.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #3 Skrevet 12. mai 2017 14 minutter siden, Minlillelykke skrev: Solhatt med øreklaffer er veldig fint, kortermede bodyer, heldrakt som er kortermet og med korte ben. Evt tynne langremet bodyer og tynne tightser. Hjertelig takk, da skal jeg nok klare å finne noe fornuftig! Anonymkode: 8716b...62e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå