Gå til innhold

Kommer jeg til å ønske meg barn noen gang?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Og jeg bruker en annen bruker så anonymkoden min er ikke den samme mer, men jeg er TS

Jeg har nå to barn på 5 og 4 år.  Jeg sliter enda med min mentale helse og jeg trives ikke mammarollen.  Men jeg elsker barna mine og vil gjøre hva som helst for dem.  

Mitt eldste barn har er autistisk, og yngste har ADHD.  Etter at de ble utredet og vi lærte mer om dette ble også jeg utredet, og det viste seg at også jeg er autistisk og har ADHD.  Det var en befrielse å endelig få svar, men det krever også mye å tilrettelegg for alle i familien.

Jeg angrer ikke på at jeg fikk barna mine, selv om jeg innimellom strever i rollen som mamma.  Men det føles godt å vite at barna mine får all støtten og hjelpen de trenger for å klare seg bedre i livet.

Om jeg hadde vist om autismen og ADHD en min før jeg fikk barn er jeg usikker på om jeg ville fått dem.  Fordi jeg nå vet hvor arvelig det kan være.  Men eldste er veldig selvstendig å klarer mye, og trenger bare litt hjelp og veiledning.  

Jeg er utslitt hele tiden og energien jeg klarer spare opp blir brukt på barna.  Så livet mitt føles veldig tomt akkurat nå, og dagene er alt for korte og lange på samme tid.  Jeg er blitt ufør etter barna ble født, ellers tror jeg ikke jeg hadde overlevd.  Jeg ligger på lading mens de er i barnehagen, og når kommer hjem er det full rulle.  Jeg gjør ikke annet enn stirre i taket og leve for barna mine nesten.  Heldigvis er samboer, nå ektemann flink med husarbeidet.  Jeg ordner med maten, men det blir stort sett det.  Han tjener godt så vi har noen som kommer å vasker og hun rydder også litt hver uke.  Uten det vet jeg ikke om vi hadde klart oss.

Jeg bare håper det blir bedre når barna blir litt eldre, og at kanskje jeg kan bli et helt menneske etterhvert.

Anonymkode: a6a80...668

Så nå at jeg svarte på en gammel tråd. Styrkeklemmer til deg ts! ❤️ det blir bedre når de blir eldre og mer selvstendige! Hilsen tobarnsmor med store barn ❤️

Anonymkode: 71f9c...0e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...