juno11 Skrevet 12. mai 2017 #1 Del Skrevet 12. mai 2017 (endret) Hei! Ifølge utregningene mine er jeg 12 dpo. Jeg har vært småkvalm i en uke, hatt sure oppstøt, treg mage og vært oppblåst. I går kveld/natt fikk jeg ganske kraftige mensmurringer og stikkinger i høyre side av magen. Er i dag fortsatt treg og oppblåst i magen og murringene kommer og går. Har tatt tester i minst fire dager nå. Alle er negative. Er sannsynligheten størst for at jeg bare skal ha mensen snart? Endret 12. mai 2017 av juno11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #2 Del Skrevet 13. mai 2017 14 timer siden, juno11 skrev: Hei! Ifølge utregningene mine er jeg 12 dpo. Jeg har vært småkvalm i en uke, hatt sure oppstøt, treg mage og vært oppblåst. I går kveld/natt fikk jeg ganske kraftige mensmurringer og stikkinger i høyre side av magen. Er i dag fortsatt treg og oppblåst i magen og murringene kommer og går. Har tatt tester i minst fire dager nå. Alle er negative. Er sannsynligheten størst for at jeg bare skal ha mensen snart? Veldig vanskelig for oss å svare på. Når er IKM? Anonymkode: 89b09...ab5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dragoste Skrevet 13. mai 2017 #3 Del Skrevet 13. mai 2017 Ca 50% får positiv test på 12 dpo (av de som er gravide) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #4 Del Skrevet 13. mai 2017 Jeg har opplevd at jeg ikke har fått positiv test før dag 13 og 14. Du kan fortsatt være gravid. 😊 Anonymkode: bb991...d2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå