juno11 Skrevet 12. mai 2017 #1 Skrevet 12. mai 2017 (endret) Hei! Ifølge utregningene mine er jeg 12 dpo. Jeg har vært småkvalm i en uke, hatt sure oppstøt, treg mage og vært oppblåst. I går kveld/natt fikk jeg ganske kraftige mensmurringer og stikkinger i høyre side av magen. Er i dag fortsatt treg og oppblåst i magen og murringene kommer og går. Har tatt tester i minst fire dager nå. Alle er negative. Er sannsynligheten størst for at jeg bare skal ha mensen snart? Endret 12. mai 2017 av juno11
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #2 Skrevet 13. mai 2017 14 timer siden, juno11 skrev: Hei! Ifølge utregningene mine er jeg 12 dpo. Jeg har vært småkvalm i en uke, hatt sure oppstøt, treg mage og vært oppblåst. I går kveld/natt fikk jeg ganske kraftige mensmurringer og stikkinger i høyre side av magen. Er i dag fortsatt treg og oppblåst i magen og murringene kommer og går. Har tatt tester i minst fire dager nå. Alle er negative. Er sannsynligheten størst for at jeg bare skal ha mensen snart? Veldig vanskelig for oss å svare på. Når er IKM? Anonymkode: 89b09...ab5
Gjest Dragoste Skrevet 13. mai 2017 #3 Skrevet 13. mai 2017 Ca 50% får positiv test på 12 dpo (av de som er gravide)
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #4 Skrevet 13. mai 2017 Jeg har opplevd at jeg ikke har fått positiv test før dag 13 og 14. Du kan fortsatt være gravid. 😊 Anonymkode: bb991...d2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå