AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #1 Skrevet 12. mai 2017 Kvinne 40+ her. Ganske ubeskjedent kan jeg si at jeg både er sjarmerende og pen, og både yngre og eldre menn kan være i beile-modus IRL. Og på nett forsåvidt. Jeg holder aktivt øynene åpne, er nok på jakt, men er kravstor. Har ikke definert for meg selv hva jeg ser etter, bortsett fra grunnverdiene som uansett må være der. Iallefall: jeg er i kontakt med en kar som er like oppegående og ok på alle vis, som jeg ønsker. Jeg liker han veldig godt på mange måter. Men jeg er ikke tiltrukket av han fysisk. Men det KAN vel komme på sikt, kan det ikke? Hvor stor vekt skal jeg legge på akkurat dette nå i starten? Vi har ikke vært sammen seksuelt enda. Og ja- jeg mener at den biten der er viktig. Det er ikke aktuelt å fire på det. Anonymkode: 1e80d...a3f
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #2 Skrevet 12. mai 2017 Min erfaring er at det ikke kommer med tiden, men det kan jo være det fungerer for deg. Anonymkode: cd3c0...d9f 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #3 Skrevet 13. mai 2017 Ja, det kan komme, men det kommer nok ann på om du føler noe overhodet. Hvis du syns han er (unnskyld ordbruken) stygg, så nei, det vil nok ikke endre seg. Men finner du ut at han er enda mer sjarmerende, enda mer morsom, enda mer interessant enn du har tenkt til nå, da tror jeg du kan finne han mer attraktiv. Har dere kyssa da? Anonymkode: 900ce...51a
Ulla Ullsokk Skrevet 13. mai 2017 #4 Skrevet 13. mai 2017 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvinne 40+ her. Ganske ubeskjedent kan jeg si at jeg både er sjarmerende og pen, og både yngre og eldre menn kan være i beile-modus IRL. Og på nett forsåvidt. Jeg holder aktivt øynene åpne, er nok på jakt, men er kravstor. Har ikke definert for meg selv hva jeg ser etter, bortsett fra grunnverdiene som uansett må være der. Iallefall: jeg er i kontakt med en kar som er like oppegående og ok på alle vis, som jeg ønsker. Jeg liker han veldig godt på mange måter. Men jeg er ikke tiltrukket av han fysisk. Men det KAN vel komme på sikt, kan det ikke? Hvor stor vekt skal jeg legge på akkurat dette nå i starten? Vi har ikke vært sammen seksuelt enda. Og ja- jeg mener at den biten der er viktig. Det er ikke aktuelt å fire på det. Anonymkode: 1e80d...a3f Nei nei nei! Jeg ville ikke drevet på med en jeg ikke var skikkelig tiltrukket av! Men nå er jeg veldig glad i sex, da! Likevel, hvis det ikke er tiltrekning er han jo en kompis!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå