Piaasi Skrevet 12. mai 2017 #1 Del Skrevet 12. mai 2017 Fortell en vits eller gåter. Skriv gjerne svaret litt ned under gåten og eller vitsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #2 Del Skrevet 12. mai 2017 Her er en vits: Katta med slips. (haha noe enda mer tragisk enn den der, er vel at det er alt jeg kom på #kvalitatshumor) Anonymkode: bc875...0e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piaasi Skrevet 12. mai 2017 Forfatter #3 Del Skrevet 12. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her er en vits: Katta med slips. (haha noe enda mer tragisk enn den der, er vel at det er alt jeg kom på #kvalitatshumor) Anonymkode: bc875...0e0 Haha.. Det er liksom den første vitsen jeg lærte tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Axl Rose Skrevet 12. mai 2017 #4 Del Skrevet 12. mai 2017 Alle barna spiste matteprøven, for læreren sa at det var bare barnemat. Ingen og Dum var på ferjetur. Plutselig falt Ingen i vannet, og Dum løp til kapteinen og sa: - Kom fort, Ingen har falt i vannet! -Hva? Er du dum eller? - Ja, sa Dum. Hva er forskjellen på ei blondine og verdensrommet? I verdensrommet er det håp om intelligent liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 12. mai 2017 #5 Del Skrevet 12. mai 2017 (endret) Du kan ikke løpe fra meg, Du kan ikke hjemme deg fra meg, Du kan ikke unngå meg, Jeg er den siste du møter, Jeg er det uunngåelige, Hvem er jeg ? Spoiler Døden Endret 12. mai 2017 av Aragorn II Elessar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 12. mai 2017 #6 Del Skrevet 12. mai 2017 Er det lovlig i Trondheim å gifte seg med sin enkes søster? Spoiler Nei det er ikke lov å gifte seg etter at man er død Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 12. mai 2017 #7 Del Skrevet 12. mai 2017 Når har elefanter 8 føtter? Spoiler Når det er 2 av dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå