marsvin Skrevet 12. mai 2017 #1 Skrevet 12. mai 2017 (endret) Ja, må få dette ut på en eller annen måte - kvinneguiden får ta støyten denne gangen. AAHHR... føler meg så rar og sær som er slik , men undres på, om det finnes noen der ute som en likedann, som vil forstå? Nå har det seg slik at jeg er inne i de siste ukene av bachelor faglærer i formgivingsfag, og det vil si at det er jobbing på verkstedet, hvor jeg her skal skape noen malerier. dette krever sin plass og godt lys, så å være hjemme på mitt 12 kvm.. rom, er ikke noe alternativ. Problemet er at jeg KLARER ikke å tenke klart og konsentrere meg når det er andre i rommet. Det er som om jeg føler energien deres, og vissheten om at man kan bli avbrutt og folk skal se på deg arbeide ødelegger slik. Jeg begynner å kaldsvette, skjelve på hendene og mister helt troen på meg selv. Når jeg er alene derimot, klarer jeg å konsentrere meg. Vet det kanskje er noen som kan relatere til åpent kontorlandskap? Jeg fant meg endelig et tomt lite verksted i dag... men så kom det en jente og ordnet seg til, dro, og sa hun kom tilbake. Nå har det ødelagt fordi - bare vissheten om at hun kan komme tilbake gjør at jeg ikke klarer å prestere. Jeg vil tro det generelt er få kunstnere som har andre inne på atelieret sitt når de virkelig skal gå inn i arbeidet sitt.. Mens noen studenter her, klarer å både snakke, spise, høre på musikk mens de jobber. Nå skal jeg gå å lete etter et nytt rom....og låse døra. Finnes det andre som meg?? Endret 12. mai 2017 av marsvin
Skadeskutt Skrevet 12. mai 2017 #2 Skrevet 12. mai 2017 Høres mer ut som at du har litt sosial angst/prestasjonsangst enn at du bare ikke takler åpent kontorlandskap.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #3 Skrevet 12. mai 2017 Det finnes veldig mange som deg, men siden man sjelden blir leder i dag uten å være utadvent er det nesten ingen som får forståelse for det. Spar så mye du kan av pengene du tjener og gjør noe annet når du får råd. Penger gir flere muligheter enn bare høyt forbruk. Anonymkode: 5c2ae...12d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå