AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #1 Skrevet 12. mai 2017 Jeg har en sønn på 3 1/2 år som har så utrolig lys stemme når han snakker. Eller, stemmen hans er egentlig mye mørkere, men når han snakket til folk toner han den på en måte opp noen hakk, slik at det blir veldig lyst. Det blir omtrent som når sølvguttene synger. Jeg har hørt om dette før også med andre barn, så vet at det ikke er helt uvanlig. Lurer mest på hvorfor han gjør det, for det er jo utrolig slitsomt å snakke sånn. Tenker også om det kommer til å gå over av seg selv, eller om det er han som må jobbe med det. Skal jeg i såfall hjelpe han med det? Anonymkode: 57a4c...684
Sphere Skrevet 12. mai 2017 #2 Skrevet 12. mai 2017 Han er 3 1/2. Han vil gjøre masse annet rart du også kommer til å bekymre deg over. Det går nok over av seg selv.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #3 Skrevet 12. mai 2017 11 minutter siden, Sphere skrev: Han er 3 1/2. Han vil gjøre masse annet rart du også kommer til å bekymre deg over. Det går nok over av seg selv. Jeg er ikke bekymret. Han er flink til å snakke, er sosial og han fungerer akkurat som han skal. Tenker mer over hvor anstrengende det er å snakke sånn. Dette er forresten sånn han har snakket siden han begynte å snakke, så en kort fase er det nok ikke. Lurer på om han vet selv at han ikke trenger å snakke så lyst. Er redd for å spørre han og da å poengtere at han ikke snakker på "riktig" måte. Anonymkode: 57a4c...684
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå