Gå til innhold

Hvilken FRP politiker har du best inntrykk av?

FRP  

33 stemmer

1. 1. Hvilken FRP-politiker liker du best?

• Carl I. Hagen
      3
    • Siv Jensen
      1
    • Per Sandberg
      0
    • Christian Tybring Gjedde
      3
    • Ketil Solvik Olsen
      10
    • Sylvi Listhaug
      13
    • Bård Hoksrud
      2
    • Anders Anundsen
      0
    • Solveig Horne
      0
    • Tor Andre Johnsen
      0
    • Mazyar Keshvari
      0
    • Noen andre
      1

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Helt uavhengig av hva man stemmer til vanlig.

Anonymkode: 3e482...7b7

Videoannonse
Annonse
Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet

Sylvi Listhaug.

Har til dags dato aldri fått et godt inntrykk av en mannlig Frp politiker.  

AnonymBruker
Skrevet

Martin Schanke, han var kul

Anonymkode: 991ab...ef6

• Liker 2
Skrevet

Dette er vel kanskje ikke riktig formulert, men svaret er Christian Tybring-Gjedde. En mann som vil sette sine egne i førersetet. En mann som ikke er redd for å snakke og si hva han mener. Så kudos til deg Christian, du kjemper for dette landet og vårt folk. Stå på!

• Liker 2
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Sylvi Listhaug og Christian Tybring-Gjedde.

AnonymBruker
Skrevet

Ingen av dem, fordi jeg er allergisk mot idioti.

Anonymkode: 1f60a...f43

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ketil Solvik Olsen, bare så synd han er FRP`er

Anonymkode: 6c528...5ab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

FRP

Anonymkode: 3e482...7b7

Skrevet

Ingen.  Carl I hagen var og er en vits, som ikke har forstått sin egen besøkelsestid.  Siv Jensen har lagt seg til en arrogant talemåte som får meg til å ikke orke høre på henne, og bruker penger som en full sjømann.  Per Sandberg har ikke peil på fiskeripolitikk, og har åpenbart problemer med temperamentet. Tybring Gjedde er rasist og ikke god!  Solvik Olsen liker jeg.  Han har kunnskaper, og er i det minste lydhør.  Tror han er en ærlig og mindre kalkulerende enn sine partifeller. 
Sylvia Listhaug er manipulerende, strategisk markeds- og mediebevisst, og har en ikke troverdig og splittende retorikk.  Hoksrud?  Er han med i politikken enda??  Anundsen er også ute, etter ymse fadeser som justisminister.  Etterfølger Amundsen har foreløpig holdt seg i skinnet, men før eller siden kommer nok hans sanne jeg (ref. hans fortid som lokalpolitiker) fram.    De tre andre på listen din har overhodet ikke gjort seg bemerket. 

Summa summarum:  FrP takler ikke å være i ansvarlig posisjon.  Politikken til FrP er ikke sammenhengende.  Det går i opposisjon, men avsløres i posisjon.  Politikerne er som løse kanoner på dekk, både nasjonalt og lokalt. 

• Liker 7
Skrevet
7 timer siden, Loki Laufeyson skrev:

Sylvi Listhaug og Christian Tybring-Gjedde.

Enig, men liker også Carl I. Hagen svært godt.

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Zienna skrev:

Ingen.  Carl I hagen var og er en vits, som ikke har forstått sin egen besøkelsestid.  Siv Jensen har lagt seg til en arrogant talemåte som får meg til å ikke orke høre på henne, og bruker penger som en full sjømann.  Per Sandberg har ikke peil på fiskeripolitikk, og har åpenbart problemer med temperamentet. Tybring Gjedde er rasist og ikke god!  Solvik Olsen liker jeg.  Han har kunnskaper, og er i det minste lydhør.  Tror han er en ærlig og mindre kalkulerende enn sine partifeller. 
Sylvia Listhaug er manipulerende, strategisk markeds- og mediebevisst, og har en ikke troverdig og splittende retorikk.  Hoksrud?  Er han med i politikken enda??  Anundsen er også ute, etter ymse fadeser som justisminister.  Etterfølger Amundsen har foreløpig holdt seg i skinnet, men før eller siden kommer nok hans sanne jeg (ref. hans fortid som lokalpolitiker) fram.    De tre andre på listen din har overhodet ikke gjort seg bemerket. 

Summa summarum:  FrP takler ikke å være i ansvarlig posisjon.  Politikken til FrP er ikke sammenhengende.  Det går i opposisjon, men avsløres i posisjon.  Politikerne er som løse kanoner på dekk, både nasjonalt og lokalt. 

Hvorfor sier du ingen, når du mener Solvik Olsen? :fnise:

Solvik Olsen :)

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Nastine skrev:

Hvorfor sier du ingen, når du mener Solvik Olsen? :fnise:

Solvik Olsen :)

Fordi han tilhører et parti som har en vedtatt politikk som han da står inne for.  Som person og politiker oppfatter jeg ham som mer ærlig og seriøs enn de andre, innen det feltet han har ansvar for. 

• Liker 1
Skrevet

Er det seriøst mulig å ha et godt inntrykk av en FRP-politiker?

• Liker 4
Skrevet
43 minutter siden, Zienna skrev:

Tybring Gjedde er rasist og ikke god!

Hva betyr egentlig ordet rasist for deg? Har du virkelig tenkt over dette? Hvorfor er det rasistisk å ønske å bevare sitt eget folk? Hvordan er det rasisitisk å tenke på nasjonens beste? Han prøver etter beste evne å gjøre nettopp dette. Hva andre folkeslag måtte finne på av galskap er strengt tatt ikke vårt problem.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Z.Z skrev:

Hva betyr egentlig ordet rasist for deg? Har du virkelig tenkt over dette? Hvorfor er det rasistisk å ønske å bevare sitt eget folk? Hvordan er det rasisitisk å tenke på nasjonens beste? Han prøver etter beste evne å gjøre nettopp dette. Hva andre folkeslag måtte finne på av galskap er strengt tatt ikke vårt problem.

Og du spør sånn helt seriøst? Se bare på retorikken hans og hvordan omtaler andre mennesker. F.eks hundebilde på FB-siden hans. Han er ekkel fyr og jeg gleder meg til han blir avslørt for det han virkelig har i bagasjen... gleder meg! 

Anonymkode: 301c1...6aa

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og du spør sånn helt seriøst? Se bare på retorikken hans og hvordan omtaler andre mennesker. F.eks hundebilde på FB-siden hans. Han er ekkel fyr og jeg gleder meg til han blir avslørt for det han virkelig har i bagasjen... gleder meg! 

Anonymkode: 301c1...6aa

Jeg spurte Zienna og ikke deg. Jeg har ingen anelse om hvem du er. Gled deg over det kommende forfallet til vårt folk og nasjon og da får både du og jeg svi. Fy faen.

• Liker 1
Skrevet

Sylvi Listhaug.

Ellers har jeg sansen for meg pragmatiske Solvik Olsen, og kanskje den rake motsetningen Tybring-Gjedde.

AnonymBruker
Skrevet

Sylvi Listhaug og Carl I Hagen. 

Anonymkode: a88aa...2e4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Liker Solvik Olsen. Kul fyr!

Anonymkode: 064f1...6ca

Skrevet

Ingen av dem men Listhaug er den verste.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...