Nesly Skrevet 12. mai 2017 #1 Skrevet 12. mai 2017 Hva syns dere om å invitere til barnebursdag og ha det ute på en lekeplass, en fotballbane etc.? Er det bare meg som syns det er litt kjipt? Nå vil jeg si at jeg har forståelse for dette for de som bor i små leiligheter og ikke har plass til alle. Men dette gjelder ikke alle.. Veldig mange har plass til 10-12 unger i et par timer. Føler det er litt for at folk ikke vil ha unger inn i de fine husene sine. Slippe maset med å rydde og vaske etterpå, lettvindt løsning.. Her sist uke var sønnen min invitert i bursdag på en fotballbane.. Det regnet og var ikke noe fint vær- og det var lagt opp til at de skulle spille fotball. -og sønnen min er overhodet ikke interessert i fotball..! Hva skjedde med de gode gamle bursdagene der barna fikk komme jem til hverandre?
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #2 Skrevet 12. mai 2017 Utebursdag er topp! Barna leker mye bedre, og det er rett og slett gøy. Forstår godt at folk ikke nødvendigvis ønsker å ha huset fullt av barn alltid. Har selv opplevd at gjestene mangler oppdragelse, griser og herjer. På den annen side foretrekker jeg hjemmebursdager foran de der forbaskede lekeland/eventbursdagene. Så upersonlig! Og så er det nesten alltid så tungvint å komme seg dit. Anonymkode: 47684...edc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå