Gjest Anonymous Skrevet 28. desember 2004 #1 Del Skrevet 28. desember 2004 De siste månedene har jeg hatt noe som minner om utflod nesten konstant. En hvitt, litt tyktflyende væske som ikke nødvendigvis floder ut i undertøyet, men er inne i skjeden.Er dette normalt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 28. desember 2004 #2 Del Skrevet 28. desember 2004 Det kan være sopp. kanksje du skulle forsøke en soppkur, eller ta en tur til legen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mor t 2 Skrevet 28. desember 2004 #3 Del Skrevet 28. desember 2004 heisan.. dersom mengden er kraftig og du kjenner en typisk fiskelukt (vond lukt) fra utfloden så har du fått noe som heter syrelås som er en kjedekatar og må behandles med flagyl...... så jo lengre du venter jo verre blir det.. gå til lege om du er i tvil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miau Skrevet 28. desember 2004 #4 Del Skrevet 28. desember 2004 Jeg har også det i perioder. Det trenger ikke være noe galt, men det er meget lurt å sjekke det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. desember 2004 #5 Del Skrevet 29. desember 2004 Jeg og fikk meg et sjokk da jeg sluttet på p-piller og begynte og komme i gange med sykluser og det som var at : "oi.. denne utfloden var mystisk.." og ettersom det ikke var et samtaleemne oss venninner imellom ( utrolig nok )bekymret jeg meg til stadighet over denne hvite utfloden og økningen på den.. Jeg fikk konstantert etterhvert at dette var normalt Prøv en soppkur først.. Hjelper ikke det kan du jo konsultere lege for sikkerhets skyld.. Men i de fleste tilfeller det desverre sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå