AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #1 Skrevet 12. mai 2017 Jeg leverer alltid i siste liten, og jeg blir alltid kvalm. Jeg tenker at oppgaven min er drit og jeg vil få dårlig karakter, og jeg tenker at jeg må ha gjort noe feil med referansene og at jeg kommer til å bli utvist på grunn av en småfeil. Det går alltid bra, men jeg bare har en helt elendig følelse i brystet. På skole eksamen er det helt greit fordi da gjør man sitt beste med det man kan der og da, men med oppgaveskriving hjemme er det så mange formaliteter. Anonymkode: 0dd9a...97e
dansestjerna Skrevet 12. mai 2017 #2 Skrevet 12. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg leverer alltid i siste liten, og jeg blir alltid kvalm. Jeg tenker at oppgaven min er drit og jeg vil få dårlig karakter, og jeg tenker at jeg må ha gjort noe feil med referansene og at jeg kommer til å bli utvist på grunn av en småfeil. Det går alltid bra, men jeg bare har en helt elendig følelse i brystet. På skole eksamen er det helt greit fordi da gjør man sitt beste med det man kan der og da, men med oppgaveskriving hjemme er det så mange formaliteter. Anonymkode: 0dd9a...97e Problemet ditt stikker nok dypere enn til det å levere inn en oppgave. Prøv å få mer struktur og flyt i livet ditt slik at du ikke alltid leverer i siste minutt.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #3 Skrevet 13. mai 2017 Jeg var ofte nervøs da jeg leverte oppgaver! Ikke sånn at jeg var kvalm, men jeg kunne få litt stikk i magen og tenke at jeg var usikker på kvaliteten på oppgaven. Da jeg trykket på "send inn" på masteren var det virkelig skrekkblandet fryd. Men enig med dansestjerna at det kan være lurt å begynne å være litt tidligere ute så du ikke alltid leverer i siste minutt. Hvis du er ferdig en dag eller to før fristen kan du la oppgaven ligge litt, og så gå tilbake og lese gjennom en siste gang med litt freshere øyne før du leverer. Da får du kanskje litt mer ro. Anonymkode: efc68...9c6
Siri_H Skrevet 13. mai 2017 #5 Skrevet 13. mai 2017 jeg er sånn om jeg leverer tidlig eller seint. Og det går som oftest veldig fint uansett magefølelse. Noen er mer nervøse enn andre for eksamener, og noen krisemaksimerer mer enn andre.
Gjest Linaria Skrevet 14. mai 2017 #6 Skrevet 14. mai 2017 Jeg får alltid dommedagsfølelse. Sånn "shit, jeg glemte å skrive kilde akkurat der/kandidatnr på feil plass/leverte på feil sted"-følelse hvor jeg tenker at jeg kommer til å stryke i hele faget og ikke bli ferdig med bachelor i år og derfor måtte bli boende i Oslo et år til og ha butikkjobb eller noe mens jeg prøver å ta opp fag, haha! jepp, det er vanlig å bli litt kvalm
fresia Skrevet 15. mai 2017 #7 Skrevet 15. mai 2017 personlig får jeg en skikkelig lykkerusfølelse tenker ikke noe særlig mer på oppgaven etter det - da er jeg ferdig! glemmer nesten når det er sensurfrist også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå