AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #1 Skrevet 12. mai 2017 Registrerte meg for en måned siden på KG og har allerede fått PM fra 3 menn som har prøvd å sjekke meg opp. Rimelig sikker på at de sender melding til alle kvinnene på forumet for jeg fikk i hvert fall første melding før jeg hadde skrevet noe på KG. Det jeg lurer på er om disse mennene får napp. Kan umulig tro at andre enn de mest desperate kvinnene faller for såpass desperate menn. Anonymkode: cda03...219
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #2 Skrevet 12. mai 2017 Høres ut som paranoia Anonymkode: e8742...146
Gjest Ingenting2 Skrevet 12. mai 2017 #3 Skrevet 12. mai 2017 Er litt usikker på om jeg tror på dette. Du mener du har fått pm før du i det hele tatt har postet noe på forumet? Skeptisk.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #4 Skrevet 12. mai 2017 3 minutter siden, canacas skrev: Er litt usikker på om jeg tror på dette. Du mener du har fått pm før du i det hele tatt har postet noe på forumet? Skeptisk. Men nå fikk jeg det og synes ikke det er så rart. Står jo i bunnen av forumet hvem som er pålogget samt hvem som er nyeste medlem. TS Anonymkode: cda03...219
Cathrine88 Skrevet 12. mai 2017 #5 Skrevet 12. mai 2017 3 minutter siden, canacas skrev: Er litt usikker på om jeg tror på dette. Du mener du har fått pm før du i det hele tatt har postet noe på forumet? Skeptisk. Jeg er ikke like skeptisk. Jeg tror det er flere som blir akutt kåte mens de er inne og leser i en eller annen tråd, og febrilsk sender meldinger til alle som er inne i den samme tråden akkurat da. 3
Gjest Ingenting2 Skrevet 12. mai 2017 #6 Skrevet 12. mai 2017 1 minutt siden, Cathrine88 skrev: Jeg er ikke like skeptisk. Jeg tror det er flere som blir akutt kåte mens de er inne og leser i en eller annen tråd, og febrilsk sender meldinger til alle som er inne i den samme tråden akkurat da. Det er i alle fall creepy af!
Cathrine88 Skrevet 12. mai 2017 #7 Skrevet 12. mai 2017 1 minutt siden, canacas skrev: Det er i alle fall creepy af! Ja, det er nok ikke akkurat kremen av norske menn som holder på. 4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #8 Skrevet 12. mai 2017 Tullprat. Jeg har hatt kanskje 20 nye brukere her inne ettersom årene har gått, og aldri opplevd dette. Sannsynligvis har du postet noe på sexualforumet under nick og lagt opp til invitten selv. Anonymkode: b4728...826 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #9 Skrevet 12. mai 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tullprat. Jeg har hatt kanskje 20 nye brukere her inne ettersom årene har gått, og aldri opplevd dette. Sannsynligvis har du postet noe på sexualforumet under nick og lagt opp til invitten selv. Anonymkode: b4728...826 :å Anonymkode: e8742...146
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #10 Skrevet 12. mai 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tullprat. Jeg har hatt kanskje 20 nye brukere her inne ettersom årene har gått, og aldri opplevd dette. Sannsynligvis har du postet noe på sexualforumet under nick og lagt opp til invitten selv. Anonymkode: b4728...826 Trodde jeg selv visste best hva jeg har opplevd, men om du har hatt over 20 brukere på KG så får jeg vel bare stole på deg. TS Anonymkode: cda03...219 2
Cathrine88 Skrevet 12. mai 2017 #11 Skrevet 12. mai 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trodde jeg selv visste best hva jeg har opplevd, men om du har hatt over 20 brukere på KG så får jeg vel bare stole på deg. TS Anonymkode: cda03...219 Du må slutte å ha så dyp utringning og kort skjørt når du sitter på KG, for da kan du bare skylde på deg selv uansett hva som skjer. 7
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #12 Skrevet 12. mai 2017 45 minutter siden, Cathrine88 skrev: Du må slutte å ha så dyp utringning og kort skjørt når du sitter på KG, for da kan du bare skylde på deg selv uansett hva som skjer. LOL, ja det er vel sånn det fungerer. TS Anonymkode: cda03...219
Gjest Ingenting2 Skrevet 12. mai 2017 #13 Skrevet 12. mai 2017 47 minutter siden, Cathrine88 skrev: Du må slutte å ha så dyp utringning og kort skjørt når du sitter på KG, for da kan du bare skylde på deg selv uansett hva som skjer. Nå har jeg sittet foran skjermen i bare undertøyet i tre kvarter, hvor blir det av pm'ene??????
Gjest noe tilfeldig Skrevet 12. mai 2017 #14 Skrevet 12. mai 2017 47 minutter siden, Cathrine88 skrev: Du må slutte å ha så dyp utringning og kort skjørt når du sitter på KG, for da kan du bare skylde på deg selv uansett hva som skjer. Jeg har postet bilde i kjole med utringning på KåGe og ble faktisk litt snurt over at dette bildet genererte flere pm'er enn alle de GENIALE og FANTASTISKE innleggene jeg har skrevet her opp gjennom tidene..
Gjest noe tilfeldig Skrevet 12. mai 2017 #15 Skrevet 12. mai 2017 1 minutt siden, canacas skrev: Nå har jeg sittet foran skjermen i bare undertøyet i tre kvarter, hvor blir det av pm'ene?????? Du må poste bilde, canacas! Da kommer'rem veit du!
Cathrine88 Skrevet 12. mai 2017 #16 Skrevet 12. mai 2017 4 minutter siden, canacas skrev: Nå har jeg sittet foran skjermen i bare undertøyet i tre kvarter, hvor blir det av pm'ene?????? Etter å ha gitt dem det mentale bildet der må du helt sikkert vente enda lengre. Man må ha to hender ledig for å skrive med touch-metoden. 3 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: Jeg har postet bilde i kjole med utringning på KåGe og ble faktisk litt snurt over at dette bildet genererte flere pm'er enn alle de GENIALE og FANTASTISKE innleggene jeg har skrevet her opp gjennom tidene.. Typisk! 1
Gjest Ingenting2 Skrevet 12. mai 2017 #17 Skrevet 12. mai 2017 8 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: Du må poste bilde, canacas! Da kommer'rem veit du! Bilde av skjermen? 2 minutter siden, Cathrine88 skrev: Etter å ha gitt dem det mentale bildet der må du helt sikkert vente enda lengre. Man må ha to hender ledig for å skrive med touch-metoden.
Chiyo Skrevet 12. mai 2017 #18 Skrevet 12. mai 2017 Jeg får aldri meldinger fra menn her på KG. Hadde nok bare ignorert hvis det var noen som forsøkte å sjekke meg opp. På andre forum har jeg blitt kontaktet av menn maaaaange ganger, enda det står på profilen min at jeg er lesbisk.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #19 Skrevet 12. mai 2017 som mann, ville jeg aldri sendt en melding til en ekte KG kjerring. Anonymkode: dda7b...b52
Uredd Skrevet 12. mai 2017 #20 Skrevet 12. mai 2017 Hvorfor er det patetisk å sjekke opp noen på kg...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå