AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #1 Skrevet 12. mai 2017 Tenker spesielt på de store musklene, eller de som vi bruker mest. Jeg har en oppgave om dette, og jeg klarer ikke å finne noe informasjon om det. Jeg er elendig i faget, men prøver for alt det er verdt. Så, noen gode øvelser + hvilke muskler de trener? Anonymkode: e48bc...b3d
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #2 Skrevet 12. mai 2017 Knebøy trener både rumpe, lår, mage og rygg. Markløft trener også flere av de samme tingene, i tillegg til armer/skuldre. Planken er også en god øvelse. Pushups for armer, bryst, rygg og mage. Nedtrekk for rygg og armer. Søk på de øvelsene jeg har foreslått, så får du opp bilder av hvilke muskler som trenes Anonymkode: ae0b8...1e9
debattanten Skrevet 12. mai 2017 #3 Skrevet 12. mai 2017 Kan legge til pull ups og benkpress som en av de store øvelsene. Ikke minst fremoverlent roing.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #4 Skrevet 12. mai 2017 Her er en link til en nettside (ndla.no) som kan være til hjelp. Du må ha flash for å bruke siden, så gå inn på siden med en pc eller mobil med flashplayer. Anonymkode: 7347f...c25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå