AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #1 Skrevet 12. mai 2017 Fadderbarnet til mannen blir 9 år, og jeg har ikke peiling på hva vi skal kjøpe til henne. Hva liker 9 år gamle jenter? Klær er litt vanskelig da vi treffer de bare noen ganger i løpet av året (bor på en annen kant av landet) og jeg aner ikke hva størrelse hun bruker Anonymkode: 56513...9f9
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #2 Skrevet 12. mai 2017 En egen dagbok med lås Smykke Klær fra Zara Anonymkode: 17fbd...9c4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #4 Skrevet 12. mai 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fadderbarnet til mannen blir 9 år, og jeg har ikke peiling på hva vi skal kjøpe til henne. Hva liker 9 år gamle jenter? Klær er litt vanskelig da vi treffer de bare noen ganger i løpet av året (bor på en annen kant av landet) og jeg aner ikke hva størrelse hun bruker Anonymkode: 56513...9f9 Violettating er veldig poppiz i klassen til min 9 årige jente. Hun selv er ikke blodfan, men ønsker seg Violettating pga älle andre i klassen oxo liker Violetta. Hun liker også Marcus og Martinus, men er flau over å ha slike ting, men vil gjerne ha cd eller dvd med de da... eller billetter til konserten De i klassen liker også Trolls, så Trollseffekter er oxo poppis. Det spørs litt på modenhet, noen 9 årige jenter er veldig "voksne" og har allerede sluttet å leke med både My Little Pony og Barbie, mens andre fortsatt digger disse. Min 9 åring leker lite med Barbie for tiden, men samler på alt med MLP - spesielt Equestriagirls, som er My Little pony som mennesker - de ligner kanskje litt på Monsterhigh dukkene? Kule jenter i alle fall- det finnes både som halvstore og Barbiestore. Ellers er klær veldig poppis, kule klær... F.eks. en kul t-skjorte og et strutteskjørt? Eller dongerskjørt? Pass på str, noen 9 åringer er litt kraftige, og HM - klær kan være små i str. Spør om str Str 134 kan fort bli for trangt for enkelte 9 åringer og må kanskje opp i 140, mens andre fortsatt bruker 128. Om hun er glad i å lese bøker, kan en bok være tingen? De begynner å interessere seg litt for sminke og, kanskje lipglosser og sånt? Anonymkode: 7add2...c49
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #5 Skrevet 12. mai 2017 Har akkurat kjøpt Ty-kosedyr (grelle greier med store glitrende øyne, veldig populært og det er kanskje lenge siden de fikk en bamse), og den Harry Potter-praktboka med bilder til en niårig jente i dag. Begge deler er midt i blinken ifølge min egen niåring. Anonymkode: 32a3a...c5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå