venterispenning Skrevet 12. mai 2017 #1 Del Skrevet 12. mai 2017 Hei dere. Etter å ha prøvd i over 2 år, ble jeg endelig gravid. Men fikk i dag bekreftet spontanabort (7+2). Er det noen som har noen solskinnshistorier om å bli gravid ganske raskt etter SA selv om det tok lang tid første gang? Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #2 Del Skrevet 12. mai 2017 Om du ser på bloggen til fitnessnora, så ser du at hun ble gravid igjen rett etter sa, så der har du ihvertfall en solskinnshistorie. En annen positiv ting er at nå vet du at du er i stand til å bli gravid. Det er i det minste noe. Anonymkode: 16aa8...d3f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #3 Del Skrevet 12. mai 2017 Jeg har lest at det i alle fall ikke er noen mindre sjanse for å bli gravid etter en SA. Jeg har ikke en historie lik din, men jeg hadde et veldig tidlig svangerskapsavbrudd (jeg fikk mensen til vanlig tid, men gikk til legen fordi jeg blødde lenge, da slo jeg ut på svangerskapshormonet på blodprøve). Jeg har selv prøvd i to år nå, og det hjelper faktisk litt å tenke på at jeg kan bli gravid, spesielt i en periode med mange andre hindre på veien mot det å bli gravid. Jeg ønsker deg alt godt, og lykke til videre. Anonymkode: f9b2c...2a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venterispenning Skrevet 12. mai 2017 Forfatter #4 Del Skrevet 12. mai 2017 Takk for tips og gode ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 12. mai 2017 #5 Del Skrevet 12. mai 2017 Har hatt to spontanaborter, ble gravid med en gang etterpå begge gangene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #6 Del Skrevet 13. mai 2017 Hadde en spontanabort i juni, ble gravid igjen i oktober. Drt var jo ganske kjapt, men det føltes ut som 4 år Anonymkode: 1f250...de6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryd30 Skrevet 14. mai 2017 #7 Del Skrevet 14. mai 2017 Sender deg en klem Vært prøver i 2 år selv. Hadde en SA i 2015. Hadde igjen positiv test på 2 ulike tester i starten av uka... Kjemisk! For begynte å blø på fredag, samtidig ble testene svakere også:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #8 Del Skrevet 14. mai 2017 Hadde en SA i november (10 uker) og en ny i mars (7 uker) så det var ikke veldig langt mellom iallefall... satser på at alle gode ting er tre. Anonymkode: e37a2...502 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 14. mai 2017 #9 Del Skrevet 14. mai 2017 Samme her. Har hatt 2 sa. Satser på at alle gode ting er tre jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 14. mai 2017 #10 Del Skrevet 14. mai 2017 3 minutter siden, Maleficenta skrev: Samme her. Har hatt 2 sa. Satser på at alle gode ting er tre jeg også. 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde en SA i november (10 uker) og en ny i mars (7 uker) så det var ikke veldig langt mellom iallefall... satser på at alle gode ting er tre. Anonymkode: e37a2...502 Det var det ihvertfall for meg , har kommet til uke 19 nå Men spør om å få prøve crione og abyl-e, det hjelper veldig mange Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 14. mai 2017 #11 Del Skrevet 14. mai 2017 2 minutter siden, Ruccula skrev: Det var det ihvertfall for meg , har kommet til uke 19 nå Men spør om å få prøve crione og abyl-e, det hjelper veldig mange Å hvordan hjelper blodfortynnende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 14. mai 2017 #12 Del Skrevet 14. mai 2017 7 minutter siden, Maleficenta skrev: Å hvordan hjelper blodfortynnende? Det øker sirkulasjonen til morkaka og gjør den mer foster vennlig, den gjør den mer næringsrik I tillegg gjør den blodet litt mer tyntflytende, slik at ikke blodet klumper seg overhode. bittesmå blodpropper kan ta livet av fosteret fordi det stopper sirkulasjonen. Blodfortynnende har jo ingen negative bivirkninger, så de mange leger lar gravide prøve det fordi mange har god erfaring med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 14. mai 2017 #13 Del Skrevet 14. mai 2017 4 minutter siden, Ruccula skrev: Det øker sirkulasjonen til morkaka og gjør den mer foster vennlig, den gjør den mer næringsrik I tillegg gjør den blodet litt mer tyntflytende, slik at ikke blodet klumper seg overhode. bittesmå blodpropper kan ta livet av fosteret fordi det stopper sirkulasjonen. Blodfortynnende har jo ingen negative bivirkninger, så de mange leger lar gravide prøve det fordi mange har god erfaring med det Åå så teit at fastlegen ikke har nevnt noe av dette da. Han bare. Nei det er ingenting som hjelper fra eller til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 14. mai 2017 #14 Del Skrevet 14. mai 2017 25 minutter siden, Maleficenta skrev: Åå så teit at fastlegen ikke har nevnt noe av dette da. Han bare. Nei det er ingenting som hjelper fra eller til... Jeg "shoppet" litt rundt. Fastlegen ga meg ikke en dritt, men henviste meg til sykehuset, der ga legen meg abyl... Så var jeg hos en privat gynokolog og hun ga meg crione :P 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå