AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #1 Skrevet 12. mai 2017 Jeg har lyst til å ha på maxikjole på 17.mai, siden været ikke er helt på topp, men har bare én. Det er en svart bandeaukjole med pyntestener rundt midjen og med et chiffon-lag ytterst, så den er veldig pyntet. Litt redd for at det skal bli litt for mye for en slik dag, og i tillegg til at svart kanskje ikke er en passende farge denne dagen, eller? Hva skal du ha på? Anonymkode: 4082d...0d6
Pipa Skrevet 12. mai 2017 #2 Skrevet 12. mai 2017 Jeg ville ikke stilt i en slik kjole på 17.mai. Ikke pga fargen, men hørtes mest ut som en ballkjole ish. 6
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #3 Skrevet 12. mai 2017 Skal ha på meg en enkel blå kjole kan du google opp en lignende kjole i den fargen? Litt lettere å se det for meg da Anonymkode: d953f...662
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #4 Skrevet 12. mai 2017 Akkurat nå, Pipa skrev: Jeg ville ikke stilt i en slik kjole på 17.mai. Ikke pga fargen, men hørtes mest ut som en ballkjole ish. Litt det jeg tenker å. Anonymkode: d953f...662
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #6 Skrevet 12. mai 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slik ser den ut Anonymkode: 4082d...0d6 Ville nok funnet noe annet Anonymkode: da47b...eb2 6
Timsy Skrevet 12. mai 2017 #7 Skrevet 12. mai 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har lyst til å ha på maxikjole på 17.mai, siden været ikke er helt på topp, men har bare én. Det er en svart bandeaukjole med pyntestener rundt midjen og med et chiffon-lag ytterst, så den er veldig pyntet. Litt redd for at det skal bli litt for mye for en slik dag, og i tillegg til at svart kanskje ikke er en passende farge denne dagen, eller? Hva skal du ha på? Anonymkode: 4082d...0d6 Jeg skal ha bunaden på. Men kan ikke si meg enig med AB'ene over. Ta på deg kjolen, og nyt dagen. Etter min mening kan man ikke være FOR pyntet på 17.mai. Da stiller jeg meg heller tvilende til ungjenter som kommer i kjoler så stramme som pølseskinn, med utringing til navlen og der skjørtet såvidt dekker baken om man legger godviljen til. Gjerne ledsaget av skyhøye hæler og sminke så de ser ut som... sorry utrrykket... prostituerte. For de er det en del av rundtom på nasjonaldagen. Så jeg ser ingenting galt med en sånn kjole som du beskriver. 17.mai er en festdag. Folk går i bunad, det dyreste man eier, som man kan bruke til gallamiddag på slottet. Ta på kjolen sier jeg! 4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #8 Skrevet 12. mai 2017 3 timer siden, Timsy skrev: Ta på deg kjolen, og nyt dagen. Etter min mening kan man ikke være FOR pyntet på 17.mai. Da stiller jeg meg heller tvilende til ungjenter som kommer i kjoler så stramme som pølseskinn, med utringing til navlen og der skjørtet såvidt dekker baken om man legger godviljen til. Til det siste, og så drar de i kjolen fordi den sklir opp... - da burde de egentlig revurdere hele kjole/skjørt. Har sett så altfor mange som gjør dette. Jeg gikk med noe lignende sånn her (den hvite) for noen år siden, men en liten jakke over: Anonymkode: ca1c9...8c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå