Gjest Anonymous Skrevet 28. desember 2004 #1 Del Skrevet 28. desember 2004 Hei! Hva synes dere om denne stolen (den er vist i grønn, men den jeg vurderer å kjøpe er mørkeblå): http://www.skeidar.no/sk_visprodukt.asp?I=...&Type=0&Search= Den er veldig god å sitte i, men jeg føler den ser litt gammeldags ut og vil kræsje med resten av stua. Vi har forøvrig en sofa som ser nesten slik ut (bortsett fra at vi ikke har sølvben, men kirsebær): http://www.skeidar.no/sk_visprodukt.asp?I=...&Type=0&Search= Huff, synes det kræsjer slik, men stolen er såååå herlig, og ingen av de mer stilige stolene var i nærheten så gode å sitte i. :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. desember 2004 #2 Del Skrevet 28. desember 2004 Oi, jeg hadde visst linket til feil sofa vi har. Det er denne vi har: http://www.skeidar.no/sk_visprodukt.asp?I=...ype=0&S=15&PS=5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. desember 2004 #3 Del Skrevet 28. desember 2004 Gammeldags? er vel mer klassisk denne enn alt det andre en får kjøpt. Holder stilen i mange år. Litt vanskelig å holde rent om du har småbarn i hus. (velour) de har i skinn også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 29. desember 2004 #4 Del Skrevet 29. desember 2004 Min mor har en sånn og jeg har aldri likt den stolen!Synes ikke den er særlig fin akkurat! Men god å sitte i da -Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. desember 2004 #5 Del Skrevet 29. desember 2004 Takk for svar! Vi lette litt til, og fant denne: http://www.skeidar.no/sk_visprodukt.asp?I=...&T=&K=&S=1&PS=2 Veldig god å sitte i den også, og mye penere å se på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. desember 2004 #6 Del Skrevet 29. desember 2004 Synes velour virker litt ..( unnskyld utrykket) "tacky". Tror ikke jeg hadde satset på et par sånne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 29. desember 2004 #7 Del Skrevet 29. desember 2004 De stolene er gode å sitte i, men ikke spesielt pene. Og de i stoff er minst fine, i mine øyne. Mannen min ønsket seg veldig en recliner og da kjøpte jeg den sist linkede reclineren (Nice). Den er faktisk på salg på Skeidar nå. . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. desember 2004 #8 Del Skrevet 29. desember 2004 Ringblomst: hvordan liker dere stolen? Er den god? Vi kjøpte på salg på Skeidar i går, og gleder oss til å få dem i hus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 29. desember 2004 #9 Del Skrevet 29. desember 2004 Ringblomst: hvordan liker dere stolen? Er den god? Vi kjøpte på salg på Skeidar i går, og gleder oss til å få dem i hus! Nå bruker jeg den sjelden, men mannen min er godt fornøyd. Men skulle kanskje ønsket at man kunne lene seg bakover uten å ha vippen ute. Ellers så hender det at jeg ser noen "fyll-tråder" komme ut av sømmene, men ikke sjenerende eller irriterende (så langt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 30. desember 2004 #10 Del Skrevet 30. desember 2004 Personlig synes jeg den type stol er veldig stygge. Betviler ikke at den er deilig å sitte i, men det er det da mange andre stoler som også er. Synes ikke den passer spesielt bra til sofaen deres heller jeg. Personlig tror jeg dere vil få en veldig gubbete stil ved kjøp av den stolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 30. desember 2004 #11 Del Skrevet 30. desember 2004 Ringblomst: hvordan liker dere stolen? Er den god? Vi kjøpte på salg på Skeidar i går, og gleder oss til å få dem i hus! Ops, leste ikke hele tråden, og ser at dere har valgt å kjøpe stolen. Håper dere blir fornøyd da, både med komfor og stil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. desember 2004 #12 Del Skrevet 30. desember 2004 Til Xavia: vi kjøpte ikke den gubbete stolen, men en sort i pvc/hud. Se link litt lenger oppe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. desember 2004 #13 Del Skrevet 30. desember 2004 Jeg likte egentlig ingen av stolene noe særlig, men tror den i stoff kunne vært veldig kul i det rette miljøet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 31. desember 2004 #14 Del Skrevet 31. desember 2004 Vi har en sort, diger og fluffy recliner i skinn.. Den er HERLIG! Alle som prøver den, blir sittende der..til de drar Kanskje ikke det peneste møblet, men absolutt den beste sitteplassen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trill Skrevet 2. januar 2005 #15 Del Skrevet 2. januar 2005 Vi har nettopp kjøpt Recliner i Hud/Pvc- og typen er knall-fornøgd (vel eg og- men eg har ikkje brukt den so masse..) Vi kjøpte på Møbelringen- vi syns den var masse bedre å sitte i enn den som du linka til fra Skeidar. Men kvar sin smak. Stolane e ikkje spesielt FINE- men vanvittig gode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kitty Skrevet 5. januar 2005 #16 Del Skrevet 5. januar 2005 Den grønne reclineren i første link er helt uten tvil den stolen jeg har prøvd som er best å sitte i. Har prøvd mange av samme type, men de er ikke halvparten så gode som den typen i første link. Ser at dere kjøpte mitt andrevalg. Den i skinn er grei, men samboer likte ikke den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå