AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #1 Skrevet 12. mai 2017 Nå vet ikke jeg hva det heter eller hva avslutningsseremonien heter når man har fullført st studium of har/ får master. Det er ikke jeg som har gjort det, men bonusdatter, of go har ingen erfaring rundt dette. Er det vanlig at foreldre er til stede på denne seremonien? Jeg føler også at hun fortjener å bli gjort litt stas på. Hva er vanlig her? Grunnen til at jeg spør er at far ikke er så flink til å tenke på sånne ting, så det er jeg som må tenke på det og ev organisere reise til studiestedet. Far er veldig stolt av datteren, og datteren blir veldig glad når han uttrykker det. Anonymkode: c45bf...913
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #2 Skrevet 12. mai 2017 Det kommer vel helt an på hvilken skole det er du snakker om. På mitt universitet er det ingen slike seremonier for master, kun for doktorgrad. Min søster gikk på veterinærhøyskolen, og der var det seremoni med foreldre til stede. Anonymkode: edd9e...f9b
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #3 Skrevet 12. mai 2017 Jeg har fullført master nylig, og på mitt universitet har de seremoni med utdeling av vitnemål. På invitasjonen står det at du kan ta med familie og venner. Mitt inntrykk er at kun ca. 30% planlegger å ta med familiemedlemmer, men jeg har valgt å invitere moren min på seremonien. Anonymkode: 9bac1...06d
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #4 Skrevet 12. mai 2017 Her tror jeg hvert fakultet har eget opplegg. Vi som fullfører jussen i Bergen har et kandidatarrangement der hver deltaker får ta med 2 stk hver, og alle jeg har snakket med skal ha med foreldrene sine. Anonymkode: 23a49...d2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå