AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #1 Skrevet 11. mai 2017 Vil kjenne på den der følelsen..og jeg vil bli forelska NÅ. Anonymkode: 3d80f...7d3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #2 Skrevet 11. mai 2017 Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. En person har i snitt tre forelsker i løpet av livet (og flere kortvarige betattheter som kan virke som forelskelse bare at det går raskt over) så man kan ikke regne med at forelskelsene kommer rennende på snor akuratt når man vil det. Siden du ønsker det så intenst vil jeg si sjansen er mindre fordi du utstråler desperasjon som andre vil oppfatte, men for all del du kan jo prøve å meditere på noe law of attraction greier om du er så gira. Anonymkode: bc5cf...a83
Knirke Skrevet 12. mai 2017 #4 Skrevet 12. mai 2017 Jeg tror også innimellom at jeg har lyst til å være forelska. Men når det plutselig skjer ønsker jeg bare at det skal ta slutt.
Sykkelkopp Skrevet 12. mai 2017 #5 Skrevet 12. mai 2017 14 timer siden, Ulv skrev: Nei det vil du ikke. Det er helt forjævlig. Nei det er verdt det 1
Skay Skrevet 12. mai 2017 #6 Skrevet 12. mai 2017 Jeg vil også. Men jeg møter lite folk. Har vært forelska på internett da. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #8 Skrevet 12. mai 2017 Det drømmer jeg også om innimellom. Jeg er riktignok smått betatt av en fyr, men jeg våger ikke helt å gjøre noe med det. Ikke synes jeg helt at jeg har tid til å prioritere slikt heller. Men jeg savner følelsen av gjensidig forelskelse. Anonymkode: db0f6...8cf
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #9 Skrevet 12. mai 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. En person har i snitt tre forelsker i løpet av livet (og flere kortvarige betattheter som kan virke som forelskelse bare at det går raskt over) så man kan ikke regne med at forelskelsene kommer rennende på snor akuratt når man vil det. Siden du ønsker det så intenst vil jeg si sjansen er mindre fordi du utstråler desperasjon som andre vil oppfatte, men for all del du kan jo prøve å meditere på noe law of attraction greier om du er så gira. Anonymkode: bc5cf...a83 Tre forelskelser i snitt? Er det forsket på dette? Anonymkode: 6c3c8...3f2
Anglofil Skrevet 12. mai 2017 #10 Skrevet 12. mai 2017 Tråden er ryddet for forherligelse av brude på norsk lov. Yvonne (mod)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå