Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter noen forhold og nå etter en stund som singel så begynner man og stille mer krav og evt blir mer sikker på hva man ønsker seg og ser etter i evt neste forhold. 

Utsende for meg er igrunn ett bonus da det ikke har noe å si hvor fin du er eller hvor populær du er fordi det er det indre som faktisk gjelder til slutt...

Finnes det en jente der ute som faktisk er snill, god, har masse omsorg og er veldig kjærlig å kosete?

En som både liker fart og spenning men også kan fint chille i joggebuksa og ta ting litt som det kommer hehe. Vet at man ikke alltid kan få pose og sekk. 

Anonymkode: d2efd...d44

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det du sier gjelder vel minst 80% jenter så ja det finnes

Anonymkode: 0b6da...a52

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Kryr jo av de jentene.

Verre å finne en mann med de kvalitetene. :(

Anonymkode: e5ce7...08b

• Liker 6
Skrevet

Vet jeg kan gjøre hva som helst så... 
De fleste jenter liker alt det der. :) 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Drakan skrev:

Vet jeg kan gjøre hva som helst så... 
De fleste jenter liker alt det der. :) 

Hehe en perfekte jente i min øyner er en jente som er sjeldent gretten, som ikke er for sta og vrang. En jente som vil være med og lager mat kanskje dele en flasker vin. Feiler vi totsøt så feiler vi med stil. En jente som liker å dra ut sammen både cafe eller noen øl. En jente som kan fint slappe max av i sofaene å se filmen en jente som er romantisk og fint kan ta initiativet til det. Å en som er supert koste og synes armkroken til typen er det tryggedte og neste plassene på jord. Haha 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kryr jo av de jentene.

Verre å finne en mann med de kvalitetene. :(

Anonymkode: e5ce7...08b

Er det vanskelig å finne i en kar?

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes i alle fall masse needye damer der ute, og omsorgen deres kommer med en pris. Men det har du sikkert alt oppdaget. 

Anonymkode: d6fdd...2e2

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehe en perfekte jente i min øyner er en jente som er sjeldent gretten, som ikke er for sta og vrang. En jente som vil være med og lager mat kanskje dele en flasker vin. Feiler vi totsøt så feiler vi med stil. En jente som liker å dra ut sammen både cafe eller noen øl. En jente som kan fint slappe max av i sofaene å se filmen en jente som er romantisk og fint kan ta initiativet til det. Å en som er supert koste og synes armkroken til typen er det tryggedte og neste plassene på jord. Haha 

En jente med disse trekkene er ekstremt lett å finne, problemet er at dere helst skal være gjensidig tiltrukket av hverandre også.

Jeg kan også kose meg på sofaen med et glass vin og en romantisk film, men ikke med hvilken som helst mann som jeg har dratt med meg inn fra gata. Det må være en gnist mellom oss først, og den kan man ikke tvinge frem.

• Liker 2
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så søtt 😍

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner at jeg brekker meg litt hver gang en mann skriver "fart og spenning". 

Anonymkode: 02cb2...5fd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fremdeles, du sier jo egentlig tim som alle er :fnise: Både i hovedinnlegget ditt og i dette innlegget.

Eller så beskriver du bare meg helt riktig og siden jeg ikke tenker på meg selv som spesielt unik tror jeg at dette er ting alle liker ;) 

Anonymkode: 76971...792

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fremdeles, du sier jo egentlig tim som alle er :fnise: Både i hovedinnlegget ditt og i dette innlegget.

Eller så beskriver du bare meg helt riktig og siden jeg ikke tenker på meg selv som spesielt unik tror jeg at dette er ting alle liker ;) 

Anonymkode: 76971...792

Så bra noen er sånn da ☺ gammel er du 

AnonymBruker
Skrevet

Er denne tråden en slags kontaktannonse, ts?

Anonymkode: e0742...00a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er denne tråden en slags kontaktannonse, ts?

Anonymkode: e0742...00a

Er denne kommentaren en slags kontaktannonse, ab?

Anonymkode: e2740...14d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du beskriver de fleste mennesker her. De fleste er normale og midt på treet, og kjenner seg igjen i det du skriver. I tillegg finnes alle ytterpunktene de andre veiene. 

Utfordringen er vel at to stk skal finne hverandre gjensidig tiltrekkende samtidig. 

Anonymkode: 0f427...1ab

• Liker 3
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hørtes ut som meg, rent bortsett fra at jeg kan være fryktelig sta. Gir meg fort om jeg ikke har rett da og innrømmer gjerne en feil. 

Finnes mange av de der ute. De aller fleste jenter er vel sånn egentlig.

Gjest Overrasket
Skrevet

Litt sta og egenrådig er jo bare fint det, da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...