Gå til innhold

Hva tenker du om å ligge med andre? (Eksklusivitet ikke avtalt)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har datet en mann noen mnd, men da med lang tid mellom hver gang. Alt fra 2-4 uker mellom hvert treff. Selvom det er en stund siden første gang jeg møtte han, har vi ikke møttes nok til at jeg kjenner han godt nok. Vi har hatt sex, og har kontakt hver dag egentlig - mest fordi han tar kontakt. Jeg tenker jeg ser datingen an. Han virker til å være en litt sjalu type egentlig og kommer med kommentarer som "Hehe, ikke drass med deg mannfolk hjem nå da...." f.eks, hvis jeg drar ut med venninner (I en spøkefull tone, men vet han mest sannsynlig mener det). Tror han er en touchy type, som sikkert har brent seg på damer før. Han analyserer ofte ting jeg skriver. Innimellom høres det ut som vi ER kjærester med hans utspill, men det er vi altså ikke.

Uansett, forrige helg havna jeg i seng med en annen fyr! En fyr jeg uansett ikke møter igjen. Spurte venninna mi og hun mente sånt er helt greit, sålenge man offisielt er singel? :) 

Anonymkode: 828ba...a97

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når det er 2-4 uker mellom hvert treff er det i dagens samfunn helt ålreit å dekke behovene med andre og ikke bare være et ekstraknull i ny og ne for én mann. 

Anonymkode: b3a25...5e8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kn ikke si jeg synes det er helt greit når man har datet i flere måneder. Men så lenge man er åpen om at man ser flere ovenfor den andre parten så må det jo være greit :) 

Anonymkode: 183fe...53a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du høres litt billig og trashy ut for å være ærlig. Høres ikke ut som du har så mye interesse i han andre heller. Kanskje på tide å bryte kontaktet med han andre?

Anonymkode: 96f06...63c

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener at utroskap er lite å lage å lage bråk for mellom samboende/gifte, så i ditt tilfelle er det så absolutt innafor.

Anonymkode: 90d86...8f7

Skrevet

Hva er vitsen med å date noen i flere måneder om du ikke ønsker å være eksklusiv med ham? 

• Liker 7
Skrevet (endret)
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Hehe, ikke drass med deg mannfolk hjem nå da...."

Om du bare jattet med og ikke sa du ønsket å være fri til å ligge med hvem du vil så er vel eksklusivitet avtalt. Han har jo sagt han ikke ønsker at du skal ligge med andre. 

Endret av AnonymSjiraff
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener at utroskap er lite å lage å lage bråk for mellom samboende/gifte, så i ditt tilfelle er det så absolutt innafor.

What????

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

What????

Av alle ting som kan skade så er virkelig ikke utroskap det verste. Folk har forskjellige erfaringer og grenser.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du høres litt billig og trashy ut for å være ærlig. Høres ikke ut som du har så mye interesse i han andre heller. Kanskje på tide å bryte kontaktet med han andre?

Anonymkode: 96f06...63c

Billig og trashy fordi jeg har et sexliv som singel? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymSjiraff skrev:

Om du bare jattet med og ikke sa du ønsket å være fri til å ligge med hvem du vil så er vel eksklusivitet avtalt. Han har jo sagt han ikke ønsker at du skal ligge med andre. 

Dette sa han etter 1 treff, tok han nok ikke særlig seriøst da. Etter dette har vi ikke avtalt noe som helst og han har heller ikke spurt om jeg møter noen andre eller sagt noe om det. 

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Av alle ting som kan skade så er virkelig ikke utroskap det verste. Folk har forskjellige erfaringer og grenser.

Utdyp.  Forstår ikke tankegangen din. Eksempler?

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Billig og trashy fordi jeg har et sexliv som singel? 

Kanskje ab mente at du er det fordi du har sex uten å være I et forhold eller date 

Gjest Ingenting2
Skrevet

Ville ikke pult noen andre. 

Skrevet

dere er jo ikke sammen da, så egentlig kan du gjøre hva du vil. Men syns det uansett er dårlig gjort av deg. billige damer er ikke noe digg det heler , holder man på/ roter med en annen så driver man ikke puler andre på siden

Skrevet

Når dere treffes såpass sjeldent og ikke har avtalt noe om å være eksklusiv så synes ikke jeg det gjør noe. Du sier jo dere ikke er kjærester. Er helt enig med venninnen din i dette tilfellet :) 

Skrevet

Hvordan tror du han hadde reagert om han visste? Dersom du ikke vil fortelle det av frykt for reaksjonen, så tror jeg egentlig du har svaret ditt om det er "greit". 

Skrevet

Er du singel så er du singel. Jeg personlig kunne dog ikke ligget med en annen når jeg dater en (selvom jeg ikke har noe imot ons ol når jeg ikke dater/er i forhold). Og jeg synes det var veldig deilig å høre at min kjære heller ikke hadde hatt noen mellom meg og meg. 

Gjest Wait for it
Skrevet

Jeg personlig hadde ikke ligget med noen andre i den situasjonen. Vet heller ikke hvordan jeg ville reagert om den andre parten gjorde det. Er du interessert i denne mannen snakker du om det med han, og finner ut hvor dere står. Er du ikke interessert så avslutter du med han, og ligger med hvem du vil med god samvittighet etterpå.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg driver med en, mest som en FF, har holdt på i 7 mnd og pga diverse så møtes vi såpass sjelden som dere gjør. Jeg hadde følt meg skikkelig dritt hvis jeg hadde ligget med noen andre, hadde heller ikke vært spesielt fornøyd om han gjorde det. Vi har heller ingen avtale om å være eksklusive men begge har forsåvidt sagt vi ikke er gira på å ligge med andre. 

Anonymkode: 44eca...3cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...