Gjest rådvill Skrevet 27. desember 2004 #1 Del Skrevet 27. desember 2004 Er det noen som har jensen royal kontinentalmadrass og har erfaringer med fasthetsgradene? Jeg liker verken å ligge for mykt eller for hardt, var i butikken og prøvde og jeg er så usikker. Jeg ligger mye på magen og følte at en fast madrass var best i så måte. Men vil den bli for fast for meg på lang sikt? Jeg veier ca 65 kg. Er det noen som vet hva som er best å ligge på, sånn helsemessig sett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rådvill Skrevet 27. desember 2004 #2 Del Skrevet 27. desember 2004 Jeg må legge til at den andre graden jeg prøvde var medium, men jeg følte ikke det var så enorm stor forskjell mellom medium og fast. Jeg endte opp med å velge fast, men jeg er så usikker på om jeg valgte riktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 30. desember 2004 #3 Del Skrevet 30. desember 2004 legg deg på siden med hendene under ansiktet ditt og bena rett ut , da skal korsryggen din være ca rett . er den det har du en madrass som passer din rygg.... (solgte madrasser i mange år serru ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå