Gå til innhold

Hvor friske var dere i 3. Trimester?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var i bedre form enn resten av graviditeten, men var stor og tung og hadde bekkenløsning, så jeg klarte ikke å gå/bevege meg.( Heldigvis hadde jeg ferie og avspasering i 7 av de siste ukene, og trengte bare 2 uker sykemelding før permisjonen.) Jeg tok teoriprøve og oppkjøring på sertifikatet de siste ukene. Bakte litt og var sosial (jeg trodde at det skulle ta lang tid før jeg kunne være det igjen, men det var helt feil! )

Anonymkode: a434b...b28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i uke 31 nå og har nettopp blitt sykemeldt for resten av svangerskapet. Har en fysisk tung jobb, og plages med bekkensmerter, svimmelhet, kortpustet og nedpress. Og slitenhet: er helt avhengig av å ta en lur midt på dagen. Jeg forsøker å komme meg litt ut hver dag men klarer ikke gå noe særlig. Så langt har sykkel vært løsningen, men nå som det ofte er glatt tørr jeg ikke det mer. Tror det kan bli ensformig å gå korte turer mellom rekkehusene her, (jeg savner marka!), men får trøste meg med at det er for en begrenset periode :) 

Synes å huske at det var omtrent likt forrige svangerskap, men jeg hadde mindre smerter i bekkenet da.

Anonymkode: 1f8cc...d64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spratt ikke rundt og trente, det hadde jeg ikke tid til med full jobb og to barn. Men jeg var helt frisk i tredje trimester, minimalt med plager, leverte doktorgraden samme dag som jeg gikk ut i permisjon. Jeg pleier å være i råtten form i starten av svangerskapet, og så bli mer og mer pigg jo mer gravid jeg blir. Heldigvis.

Anonymkode: e4893...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyperemesis fra positiv test omtrent. Ga seg i måned 5, da begynte bekkenet å skrangle, pluss vedvarende kvalme. Måned 6 var en god måned, fikk gjort litt yoga. Fra måned 7 kom morgenkvalme og oppkast, kynnere etc. Måned 8 - same. 

Anonymkode: f35fb...66f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...