Fat Sally Lee Skrevet 27. desember 2004 #1 Del Skrevet 27. desember 2004 Elsker den nye Telenor reklamen! "Noen ting er vanskelige å si..." -"Ibsens ripsbusker og andre buksevester!" Ler like godt hver gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. desember 2004 #2 Del Skrevet 28. desember 2004 la merke til denne reklamen jeg også, synes det var en dyp reklame til å telenor å være..liker den også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 28. desember 2004 #3 Del Skrevet 28. desember 2004 TV-reklamen er bra, reklamen i blader/aviser suger skikkelig. De er så steotypt gammeldagse at det er helt utrolig. Skulle ikke tro det var lov å være så nedlatende både ovenfor menn og kvinner :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyibyen Skrevet 28. desember 2004 #4 Del Skrevet 28. desember 2004 Synes avisreklamen er kjempeflott! Morsom å lese, de har tatt mange ting på kornet her! Vet ikke hvor mange forskjellige de har; har lest om menn/kvinner, unge/gamle og innvandrere. Eh... hvis jeg tenker på samme reklamen som dere, da! Tror det var telenor... det var så bra laget og morsomt å lese at jeg ikke fikk med meg hva det var reklame for! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 29. desember 2004 #5 Del Skrevet 29. desember 2004 Ler godt av den, spesiellt, "Nei takk! Han er forsynt" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 29. desember 2004 #6 Del Skrevet 29. desember 2004 Den rrrrooosa sangen, dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 30. desember 2004 #7 Del Skrevet 30. desember 2004 Ja, den er god! Jeg får nesten litt klump i halsen av hun backpackeren som ringer hjem til mamma... Var det noen som sa lettrørt? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå