AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #1 Skrevet 11. mai 2017 Hvordan var det med NC og NW? Jeg har en Pro Longwear concealer i NW20 og den er helt grå mot huden min. Er NC en varmere tone? Isåfall irriterende at de har helt motsatt system enn alle andre merker hvor W betyr warm og C betyr cold Anonymkode: 68219...e4e
Persephone Skrevet 12. mai 2017 #2 Skrevet 12. mai 2017 De har motsatt, ja. Jeg tror forklaringen deres var at en kald foundation skal nøytralisere en varm hudtone, og motsatt. Jeg bruker i hvertfall NW15, og er temmelig nøytral/kald i hudtonen. Forresten: Hvis du vil skaffe den samme concealeren i NC burde du gå for NC15. NW-fargene går lysere enn NC. Men det lureste er jo om du drar til en butikk og blir matchet 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #3 Skrevet 12. mai 2017 5 timer siden, Persephone skrev: De har motsatt, ja. Jeg tror forklaringen deres var at en kald foundation skal nøytralisere en varm hudtone, og motsatt. Jeg bruker i hvertfall NW15, og er temmelig nøytral/kald i hudtonen. Forresten: Hvis du vil skaffe den samme concealeren i NC burde du gå for NC15. NW-fargene går lysere enn NC. Men det lureste er jo om du drar til en butikk og blir matchet Tusen takk for svar! Jeg har hatt den før og trodde det var NW20 men må ha vært NC20. Sikkert derfor den er for lys for meg også ja! Lysegrå Anonymkode: 68219...e4e
Persephone Skrevet 12. mai 2017 #4 Skrevet 12. mai 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar! Jeg har hatt den før og trodde det var NW20 men må ha vært NC20. Sikkert derfor den er for lys for meg også ja! Lysegrå Anonymkode: 68219...e4e Mac har ikke gjort det lett for kundene sine med dette systemet. Derfor syns jeg det er greit å alltid bli matchet uansett. Nå har jeg ikke noe andre produkter som jeg trengte å matche enn concealeren da. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #5 Skrevet 13. mai 2017 22 timer siden, Persephone skrev: Mac har ikke gjort det lett for kundene sine med dette systemet. Derfor syns jeg det er greit å alltid bli matchet uansett. Nå har jeg ikke noe andre produkter som jeg trengte å matche enn concealeren da. Nei, det er ganske forvirrende Anonymkode: 68219...e4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå