Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan var det med NC og NW? Jeg har en Pro Longwear concealer i NW20 og den er helt grå mot huden min. Er NC en varmere tone? Isåfall irriterende at de har helt motsatt system enn alle andre merker hvor W betyr warm og C betyr cold :sprettoy:

Anonymkode: 68219...e4e

Skrevet

De har motsatt, ja. Jeg tror forklaringen deres var at en kald foundation skal nøytralisere en varm hudtone, og motsatt. Jeg bruker i hvertfall NW15, og er temmelig nøytral/kald i hudtonen.

Forresten: Hvis du vil skaffe den samme concealeren i NC burde du gå for NC15. NW-fargene går lysere enn NC. Men det lureste er jo om du drar til en butikk og blir matchet :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Persephone skrev:

De har motsatt, ja. Jeg tror forklaringen deres var at en kald foundation skal nøytralisere en varm hudtone, og motsatt. Jeg bruker i hvertfall NW15, og er temmelig nøytral/kald i hudtonen.

Forresten: Hvis du vil skaffe den samme concealeren i NC burde du gå for NC15. NW-fargene går lysere enn NC. Men det lureste er jo om du drar til en butikk og blir matchet :)

Tusen takk for svar! :) Jeg har hatt den før og trodde det var NW20 men må ha vært NC20. Sikkert derfor den er for lys for meg også ja! Lysegrå :fnise:

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar! :) Jeg har hatt den før og trodde det var NW20 men må ha vært NC20. Sikkert derfor den er for lys for meg også ja! Lysegrå :fnise:

Mac har ikke gjort det lett for kundene sine med dette systemet. Derfor syns jeg det er greit å alltid bli matchet uansett. Nå har jeg ikke noe andre produkter som jeg trengte å matche enn concealeren da.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, Persephone skrev:

Mac har ikke gjort det lett for kundene sine med dette systemet. Derfor syns jeg det er greit å alltid bli matchet uansett. Nå har jeg ikke noe andre produkter som jeg trengte å matche enn concealeren da.

Nei, det er ganske forvirrende :klo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...